Microsoft: "To nejhorší s RRoD je za námi"
Mezi majiteli Xboxu 360 asi není moc takových, kterým by jejich milovaná konzole alespoň jednou nezamrzla, v tom horším případě se na ní rozsvítily tři červená světýlka a muselo se k hardwarovému doktorovi. Microsoft si je těchto problémů samozřejmě vědom a pilně pracuje na tom, aby bylo procento poruchových kusů v oběhu co nejnižší a samozřejmě stále vylepšuje reklamační servis. "To, co se s poškozeným Xboxem po přijetí na reklamaci stane, je osazení tím nejposlednějším hardwarem, který je v současné době k dispozici a montuje se do nejnovějších modelů. Technologie samotná se samozřejmě neustále vylepšuje a i když nepřidáváme teraflopy a gigaflopy, tak alespoň pracujeme na šetrnějších modelech, které nespotřebují tolik energie, jsou méně hlučné a podobně. Člověk vlastně dostane zpátky úplně nový stroj, který má stejnou tak maximálně krabici a mechaniku, ale vše uvnitř se kompletně změní," prozrazuje Aaron Greenberg pro časopis Edge. Rovněž si myslí, že to nejhorší s aférou "Red Ring of Death" je konečně minulostí. "Vždy šlo pouze o to zjistit příčinu a odstranit ji, nic jiného. Nyní už víme co způsobovoalo tak časté rozbíjení Xboxů a můžeme se posunout k dalším případným problémům. Troufám si říct, že to nejhorší už je za námi, ale víme, že tam někde venku je stále několik málo systémů, které jsou vlastně časované bomby a dříve či později se prostě rozbijí. I tento problém ale určitě bude brzy zcela vyřešený." Fajn vědět...