Microsoft si nic nedělá z nízkých známek
Vydání pohybového senzoru Kinect je již skoro za dveřmi, a tak není divu, že kolem toho Microsoft začíná roztáčet pořádné mediální tornádo. Vedle ukázky Kinectu v televizní show americké mediální superstar Oprah Winfrey a o něco méně bombastické předváděčce v pražském nákupním centru na Andělu se ke Kinectu vyjádřil i Aaron Greenberg, šéf interaktivní divize Microsoftu. Podle něj nebude až tak důležité, jak si chystané pohybové tituly povedou u recenzentů, neboť se na ně vztahují trochu jiná kritéria, než na klasické "velké" krabicovky.
"Nemám zdání, jak recenzenti tyto tituly ohodnotí, protože jsou natolik jedinečné a tak odlišné od těch současných, standardních her, které se hrají klasicky s ovladačem. Rádi bychom viděli vysoké známky, ale na druhou stranu zkrátka nemáme pocit, že u tohoto typu her uvidíme stejnou korelaci jako u velkých titulů. Pokud například takové Halo: Reach dostane samé devítky, tak se bude dobře prodávat. Naopak u her pro Kinect očekáváme vysoké prodeje i přes nízká hodnocení od recenzentů." Vidíte to stejně jako Greenberg? Podělte se s námi o názor v diskusi.