Microsoft neví, zda sbírat data z Kinectu
Microsoft jedná a mluví s médii, je však zarážející, že jeden neví, co dělá ten druhý. Každý víme, že nový Kinect měl být integrální součástí nového Xboxu, Microsoft posléze ustoupil a dodal, že Xbox půjde zapnout i bez něj. Mnozí totiž trefně argumentovali obavou o své soukromí - Kinect měl totiž být neustále v pozoru a Xbox One měl být neustále online.
A ač se Microsoft ještě do nedávna pevně dušoval, že nehodlá nikterak sbírat data o uživatelých, jež by šla právě takto získat, tak je situace možná jiná. Minulý čtvrtek Albert Penello, ředitel pro produktové plánování Microsoftu řekl, že společnost nebude s pomocí Kinectu nijak sbírat marketingová data. Hurá, má to však své ale.
Pár dní na to, Yusuf Mehdi, více prezident pro marketing Microsoftu naznačil, že jeho zaměstnavatel má ohromný potenciál ve sběru dat právě z Kinectu. Jinými slovy, Microsoft může vědět, zda odvracíte zrak při reklamě na jogurt či na vatové tyčinky do uší. Neznamená to sice ještě nic konkrétního, ale je podivné sledovat takto odlišné výroky. A to zazněly v řádu několika dnů.
Inu, zapeklitá situace a jsme jen a jen zvědaví, jak dlouho bude tentokrát trvat, než v Redmondu opět otočí.