Microsoft chce na letošní E3 překvapit
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Microsoft chce na letošní E3 překvapit

Microsoft chce na letošní E3 překvapit

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

2
Reklama

Co se tiskových konferencí na E3 týče, tak jsme si zvykli na velmi tradiční postup u všech firem, které se v Los Angeles prezentují. Před tiskovkou se bavíme o hrách, které by se na ní mohli ukázat, pak sledujeme jeden trailer za druhým, občas prokládaný rozhovorem nějakých lidí na podiu, sem tam celebritka a na konec (občas) velké překvapení.

Aaron Greenberg, marketingový šéf Xbox divize, ale několik měsíců před největším herním svátkem začal teasovat něco velkého, co nás prý zarazí do sedaček. Rozpovídal se o tom v podcastu The Inner Circle. "Milujeme E3. Schováváme si na ní spoustu zajímavých novinek a je pravda, že už teď u nás usilovně debatujeme o tom, co si ponechat až na samotnou výstavu a co odhalit předtím či potom."

Korporátní tlachy? Ne tak úplně. "Můžete od nás čekat velkou spoustu překvapení. Budeme mluvit hlavně o hrách. A pokud už máte Xbox One doma, budete opravdu hodně hodně hodně rádi, že jste si ho koupili. No a pokud ho nemáte, tak vám dáme pár důvodů o něm přemýšlet. Na letošní E3 se vážně těšíme. Chceme udělat pár věcí jinak. Tak, jak jsme je ještě nikdy nedělali. Počkejte si, ale já se těším už teď."

Odvážná slova, teď aby jim Greenberg a vlastně celý Microsoft se svou herní divizí dostáli. Pochopitelně se teď naplno rozjedou spekulace o tom, co vlastně Microsoft chystá. Oficiálně totiž ještě žádná tisková konference, vyjma té od Bethesdy, oznámená nebyla.

Hoši z Redmondu by si ale jistě nenechali jen tak ujít příležitost vytroubit do celého světa, že pro nás mají XOne předělávku Gears of War série, Mass Effect trilogie, novinku od Rare a tucet skvělých her k tomu. Nebo to bude něco zcela jiného? Sony se loni vytasila s hratelným teaserem P.T., Nintendo se na tiskovky vykašlalo úplně a nabízí místo nich hráčům v Severní Americe možnost si hry přímo vyzkoušet v herních shopech. Co si na nás asi přichystá Microsoft?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama