matsuura-vidi-spoustu-moznosti-pro-hudebni-hry
Novinka Matsuura vidí spoustu možností pro hudební hry

Matsuura vidí spoustu možností pro hudební hry

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

Reklama

Masaya Matsuura stál za vznikem dnes tak populárních rytmických her. Se svým studiem NanaOn-Sha má na triku hry jako PaRappa The Rapper, UmJammer Lammy, nebo VibRibbon. Na své přednášce na výstavě DICE však na konci pronesl, že "je pořád jen hudebníkem, hledajícím nové postupy a inspirace." Dále dodal: "Když jsem vydával Parappu, oblas hudebních her byla neprozkoumaným uzemím. Nyní se jedná o žánr sám o sobě." Matsuura dále uvedl, že hrál malou roli i ve vývoji fenoménu Guitar Hero. "Když byl ještě PaRappa horkou novinku, vývojáři z Harmonixu za mnou přišli a ukázali mi nějaký interaktivní hudební software. Tehdy jsem jim poradil, že by z toho stálo za to udělat hru. Teď, několik roků poté musím říct, že jsem měl asi pravdu." Matsuura dále řekl, že hudba a hry před sebou mají ještě dlouhou cestu, a že současný stav rozhodně není konečný. Za potencionální neprozkoumané území označuje průkopník tohoto žánru spolupráci se známými hudebníky. "Současná vlna úspěchu hudebních her na západě je obvykle založená na licencované muzice. To ale nestačí, musíme pokračovat ve vývoji." Plné znění názorů a tipů pro hudebně-herní průmysl od Masasyo Matsuury naleznete v tomto článku na Gamasutře.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama