matrix-drti-vse
Novinka Matrix drtí vše!

Matrix drtí vše!

sleepless.

sleepless.

2. 6. 2003 20:55
Reklama

Od premiéry Matrix Reloaded nás sice dělí již dva týdny, ovšem film bratrů Wachowských a vše co se kolem něj točí je stále v určitých kruzích společenským tématem číslo 1. A tvůrci se mohou jenom potutelně usmívat, protože komerční úspěch, který je na film, hru a další záležitosti kolem Matrixu nalepen, je obrovský… Co se týče filmu, čekalo se v tržbách možná trochu víc, ovšem Matrix Reloaded je přesto po třech týdnech komerčně nejúspěšnějším filmem roku. Za 16 dnů promítání utržil jen v USA šílených 232 miliónů dolarů, a přestože podle serveru Box Office Mojo se ve třetím týdnu propadl až na čtvrté místo návštěvnosti, stále je na tom velmi dobře (kompletní žebříček najdete na FilmPUB.cz). Mimochodem, v ČR porazily druhý Matrix v historických žebříčcích pouze první dva díly Pána prstenů, když za první zkrácený týden po premiéře (od středy do neděle) nalákal před stříbrné plátno více jak 110 000 diváků. Celkové tržby Matrix Reloaded v ČR nyní přesahují 13 miliónů korun. O nic hůře si nevede ani hra Enter the Matrix, která sice v recenzích (ta naše, v Levelu 101, není výjimkou) neodnesla mnoho nadšených ovací, ale která mezi fanoušky boduje. Do obchodů bylo v první den prodeje dodáno neuvěřitelné množství 4 miliónů kopií, z toho první milión byl prodán prakticky okamžitě, hned během prvního týdne (v poměru 60 procent / 40 procent mezi USA / Evropou). Akcie Atari (dříve Infogrames) okamžitě stouply o 17 procent a drží se vytrvale nahoře, protože ETM ničí světové žebříčky i nadále. Důkazem toho budiž tento žebříček prodejnosti agentury ELSPA na serveru Games Industry. Ale to ještě není všechno. Stejně jako v případě většiny podobných hitů se i zde vydělává na nejrůznějších fandovských suvenýrech, spojených s filmem. Na těchto stránkách (thx imf za tip) si tak můžete koupit trička se známým logem, sluneční brýle hlavních hrdinů, postavičky, busty a spoustu dalších blbovinek. Matrix zkrátka drtí vše. Nebo vás snad ne? ;-)

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama