Marvel’s Guardians of the Galaxy se na PC pochlubí až 8K rozlišením. Nová ukázka klade důraz na vylepšení grafiky
Nadcházející hra od kanadského studia Eidos Montreal pracující s licencí Strážců galaxie v rámci krátkého traileru shrnuje hlavní přednosti PC verze. Majitelé sestav, jimž v útrobách dlí nejvýkonnější hardware současného trhu, mohou mimo běžných kolonek grafického nastavení očekávat i ultra vysoká rozlišení nebo výkon zlepšující technologii DLSS.
- Minutová ukázka představuje technická vylepšení PC verze Marvel’s Guardians of the Galaxy
- Dojde na rozlišení až do 8K, ray tracing, strojové učení DLSS i HDR.
Poněvadž jsou Marvel’s Guardians of the Galaxy s datem vydání na konci října téměř v našich rukou, dává pouze smysl, že se vývojáři snaží upoutat – tím spíše, když vezmeme v potaz až překvapivě chladné přijetí, jež se hře navzdor přílepce Marvelu dosud dostává. Aby proto tvůrci předešli prošumění i po vydání, dozvídáme se, že na PC dorazí hra s podporou HDR, Nvidia DLSS, ray tracingem, rozlišením až do 8K, nasvětlením objektů z vícero zdrojů (Difuse Illumination) a živoucími barvami ve směru hloubky i nabízené palety (Wide Color Gamut).
Grafická nastavení podmíněná grafickými čipy ze série Nvidia RTX byla taktéž potvrzena i v rámci verze pro streamovací službu GeForce Now. S vývojem pro PC pomáhá Eidos Montreal britské studio D3T Ltd, které z posledních let přiložilo ruku k dílu například u Assetto Corsa Competizione nebo remasteru Burnout: Paradise.
Marvel’s Guardians of the Galaxy vychází 26. října pro PC, PlayStation 4|5, Xbox Series, Xbox One a v cloud verzi i pro Nintendo Switch.