Zpět na článek

Diskuze: Listina základních práv každého hráče

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Eso Rimmer
Eso Rimmer
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych to doplnil ještě body z této kampaně http://www.ukresistance.co.uk/2005/11/blue-sky-in-games-campaign-launched.html

Pif-Paf
Pif-Paf
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pod tu desítku bych se podepsal ... je to pár dní co mi umřelo DVD Homeworld 2 v mechanice ... Brečel sem celou noc :D

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně někdo, kdo ví jak na to. :D

Edie
Edie
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proti tumu nic nemam

J-me
J-me
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že body

6. Hráči mají právo očekávat, že se jim bez jejich souhlasu společně s hrou nenainstalují do systému žádné skryté ovladače nebo potenciálně škodlivý software.

9. Hráči mají mít právo požadovat, aby se kvůli hraní singleplayerové hry nemuseli nuceně pokaždé připojovat k internetu.

10. Hráči mají mít právo, aby hry, které se instalují na pevný disk, nevyžadovaly kvůli hraní přítomnost CD/DVD v mechanice.

se dají v pohodě shrnout pod bod

8. Hráči mají mít právo na to, aby se k nim vývojáři, vydavatelé a distributoři nechovali jako k potenciálním kriminálníkům.

iNG
iNG
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bod číslo 5., nad tímto bodem by se měli zamyslet.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak v tom nevidím smysl. Proč dělá nějaká firma desatero o tom, že hráč má právo požadovat, aby hry vyšly v dokončeném stavu. Vždyť to je k smíchu. Hráč může mít právo požadovat od vývojářů cokoliv, ale v tom jsou tak obrovské peníze a plány, že je to naprosto irelevantní co hráč požaduje....

J-me
J-me
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch Možná je to irelevantní, ale oni bez nás nepřežijou, my bez nich však ano (:)-[

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch Protoze dotycna firma se zavazuje to desatero naplnovat?

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar Já jsem velmi zvědav na to jejich vracení peněz když zjitím že se to na mém HW cuká, tak že se mi to nelíbí.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 00:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Případně když najednou zjistím, že jsem to dohrál... Ačkoliv snad to budou mít pojištěné i se statistikami, jinak spláčou nad výdělkem.

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Dexter:
Je možný že z digitální distribují to budou mít podle statistik. Pokud onen account odehraješ jen pár desítek minut, a hra ve statistikách bue ít průměrně málo FPS, tak to vrátěj. Otázkou je jak moc jim tahle kontrola bude haprovat s dalšími body - připojení na net, posílání informací apod

celoush
celoush
Level 9 Level 9
Hlavní platforma: PC
29. 8. 2008 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím se nedá než souhlasit.

Grympy
Grympy
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HUHUHU...

Dalighost@seznam.cz
Dalighost@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybi mi tam nezabijes. A nesesmilnis. A vubec.

Adam.babka
Adam.babka
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. Hráči mají mít právo vrátit hru, která nefunguje na jejich PC a dostat zpět celou zaplacenou částku.

- nekteri hraci budou mit o krok jednodussi piratstvi...

2. Hráči mají mít právo požadovat, aby byly hry vydávány v dokončeném stavu.

-ano, tento bod je vcelku smyslny az na to, ze v dnesnim komercnim svete, kde se dil hry vydava jednou za pul roku, by toto nefungovalo... testing a optimalizace by trvala prilis dlouho

3. Hráči mají mít právo očekávat od vývojářů po vydání hry smysluplné updaty.

-maji pravo ocekavat... ovsem reknete mi, kdyz vyvojar vyda dokoncenou hru, proc bych si na ni mel davat updaty?

4. Hráči mají právo požadovat, aby kvůli hraní zakoupené hry nemuseli na svém PC spouštět download manažery a programy pro stahování updatů.

-s timto bodem naprosto souhlasim

5. Hráči mají právo očekávat, že informace o minimálních požadavcích u hry budou odpovídat skutečnosti a hra tudíž poběží na adekvátně výkonném PC.

-nerealizovatelny bod... kazdy typ procesoru od ruznych firem pracuje jinak, graficke karty ac je to stejny typ, maji jine vykonostni parametry... u RAMek zalezi na vic nez na jejich kapacite

6. Hráči mají právo očekávat, že se jim bez jejich souhlasu společně s hrou nenainstalují do systému žádné skryté ovladače nebo potenciálně škodlivý software.

-s timto jsem se nesetkal a rekl bych ze je to dokonce nezakonne

7. Hráči mají mít právo stáhnout si znovu už dříve zakoupené hry kdekoli budou chtít a potřebovat.

-krasny recept na mass pirátství..

8. Hráči mají mít právo na to, aby se k nim vývojáři, vydavatelé a distributoři nechovali jako k potenciálním kriminálníkům.

-v dnesnim svete je to tezke, ale je to pravda

9. Hráči mají mít právo požadovat, aby se kvůli hraní singleplayerové hry nemuseli nuceně pokaždé připojovat k internetu.

-pokud to neni v hernich podminkach (vydan zadarmo ovsem potreba reklama), tak naprosto souhlasim

10. Hráči mají mít právo, aby hry, které se instalují na pevný disk, nevyžadovaly kvůli hraní přítomnost CD/DVD v mechanice.

-nerikejte mi, ze s timhle bodem mate problem...je to jen obrana proti piratstvi ktera se i tak da obejit... mam originalku, stahnu si na ni miniimage... neni to nelegalni, ani tezky

--tot ma slova k tomuto clanku

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam.babka 1. No a? Je to podle 8meho bodu.
2. Právě proto by mělo trvat dlouho než se vydá dobrá hra. A dokončená.
3. Třeba TF2 byl dokončený, ale smyslu plné updaty jsou další mody, další mapy a další postavy v závislosti ně ročních statistikách.
6. Myslím, že něco podobného dělal Starforce.
7. Takhle funguje STEAM.
10. Proč bych se měl ohlížet po image, když bych mohl míz hru jednoduše spustitelnou ze základu. Opět zmíním STEAM, protože třeba cracklé hry od Valve vycházejí poměrně pozdě a přitom - nepotřebuješ CD, hru si můžeš znovu stáhnout odkud chceš.

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam.babka Nojo, kritizovat umí každý, i Franta z Irkutska

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam.babka Myslím si, že ani jeden z bodů pirátství neulehčuje. Tohle všechno piráti už mají. Te jde jen to aby si společnosti uvědomili, že když už pirátům nemůžou konkurovat cenou, tak by měli srovnat aspoň ostatní komfort. Je hodně herk terý jsem nerhál jen kvůi jejich dementní politice, která se mi prostě příčila.

Dave12
Dave12
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam.babka Hele k tomu zjednodušování piráctví: Pirát si vždycky najde cestu ale nám to ulehčí hraní.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
29. 8. 2008 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!
To je jako rajská symfonie...
Ještě chybí bod o cenové politice...

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

8. Hráči mají mít právo na to, aby se k nim vývojáři, vydavatelé a distributoři nechovali jako k potenciálním kriminálníkům.

10. Hráči mají mít právo, aby hry, které se instalují na pevný disk, nevyžadovaly kvůli hraní přítomnost CD/DVD v mechanice.

Tohle jsou pro mě hodně důležité body a takhle to třeba dělá Valve a jsem s jejich politikou (a hlavně STEAMem) velice spokojen. Víc takových firem.

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby toto vývojáři a vydavatelé dodržovali, tak by to zajisté motivovalo hráče k zakoupení originální verze hry,nepirátilo by se a prospělo by to oběm stranám. Ach, jak by byl svět krásný...

mr.jim
mr.jim
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten člověk mi mluví z duše

Reklama
Reklama