lionhead-na-cem-vsem-se-pracuje-v-dilnach-petera-molyneauxe
Novinka Lionhead – na čem všem se pracuje v dílnách Petera Molyneauxe?

Lionhead – na čem všem se pracuje v dílnách Petera Molyneauxe?

sleepless.

sleepless.

Reklama

Lionhead je vám bezpochyby zajímavá firma. S velkou slávou byla založena před nějakými sedmi lety, po té co Peter Molyneaux opustil Bullfrog, kde vytvořil také klasiky jako Populous, Powermonger, Magic Carpet, Theme Park a řadu dalších. S nemenší pompou pak ohlašoval jeden projekt za druhým, v čemž, jak se dále zmíníme, pokračuje dodnes. Prvním a zatím jediným byla v roce 2001 zajímavá, ale těžce přehypovaná hra Black and White (vydána po několika odkladech) a rok později její datadisk Creature Isle. A dále? Je toho dost, ale bez hmatatelného výsledku, což nemíním nijak špatně, ale jako fakt. Zatím je tedy jméno společnosti spojováno hlavně s Black and White, a tak tomu má být celkem i do budoucna. Už v roce 2000 ze svých řad vyčlenili Black and White Studios (jeden ze satelitů, viz dále), hádejte k jakému účelu, a krátce po vydání prvního dílu bylo ohlášeno pokračování Black and White 2 a arkádovitější konzolová verze Black and White: Next Generation, na kterých se dělá stále a vydání je stále v nedohlednu, ale klidně to může být i letos, což je evidentně typické pro všechny projekty Lionheadu, který rozhodně s ničím nespěchá a dává se pěkně na čas. A není divu, prvního dílu se prodalo hodně přes milion, a od pokračování se také čekají velké věci, jednak má být méně dětinské a více válečnicky zaměřené, nemluvě o propracovanější umělé inteligenci a ještě lepší grafice. A to už od roku 2001 zmiňuje Molyneaux nejen třetí, ale i čtvrtý a pátý díl Black and White. Ale nejen „černobýlími“ hrami živ je Molyneaux, a tak v květnu 2002 oznámil The Movies variaci na „své“ Theme hry, tentokrát z prostředí Hollywoodu. Vaším úkolem tak bude prostě točit filmy, tzn. chystat kulisy, vybírat herce, volit tempo, akčnost, erotičnost či strašidelnost apod., podle typu filmu, ale i doby (puritáni z předválečných vás vyženou za odhalené rameno, dneska zas neletí westerny apod.). Vydání klasicky možná letos, možná taky ne. Pak tu máme Dimitri, jakási nová generace „božských“ strategií, tajný Molyneauxův projekt, o kterém je známo jen minimum informací, jako že na něm dělá už od roku 1999 a hotovo bude zhruba v roce 2007. A už nějakou dobu také spolupracuje s Jeffem Minterem a jeho veteránskou firmou Llamasoft (neznám, ale dělal už pro osmibity, vytvořil například Tempest 2000 a Gridrunner++) na projektu pro Nintendo GameCube zvaném Unity, což bude jakási podivná 3D věc...


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama