Liam Neeson hraje Clash of Clans
Během Super Bowlu se každoročně promítají ty nejdražší reklamy v nejsledovanějším vysílacím čase. Je to jeden z mála okamžiků, kdy se televizní diváci těší i z komerční přestávky, protože jsou všichni rok co rok zvědaví, kdo a s čím se v reklamním bloku vytasí.
Při letošní finále NFL se chtěly zviditelnit i videohry. Freemium MMO mobilní strategie Clash of Clans od finského studia Supercell pro iOS a Android si na pomoc dokonce povolala hollywoodskou hvězdu nejvyšší svítivosti. Irského herce Liama Neesona můžete znát z filmů jako Star Wars: Epizoda I, Schindlerův seznam, 96 hodin, Batman začíná nebo Neznámý.
Třicetisekundový spot vysílaný během Super Bowlu stojí přibližně 4,5 milionu dolarů. Vzhledem k tomu, že reklama má celou minutu, i humanista jako já dokáže spočítat, že Supercell museli za odvysílání reklamního spotu vysolit minimálně 9 milionů dolarů, tedy asi 221 milionů korun. Nemluvě o honoráři pro samotného Neesona. To jen svědčí o tom, jak dobře se mobilním hrám tohoto typu daří, když si mohou dovolit takové velkolepé promo.