League of Legends: Wild Rift vydělalo přes 750 milionů dolarů, především díky hráčům z Číny
Mobilním titulům se moc daří, a to především díky hráčům z Asie, kteří studiím přináší velké výdělky. Jak hlásí analytická společnost Data.ai, podle jejích odhadů vydělala mobilní verze League of Legends s podtitulem Wild Rift už velice pěkných 750 milionů dolarů.
- Wild Rift přináší studiu Riot Games pěkné peníze
- Hra od vydání hlásí příjmy ve výši 750 milionů dolarů
Titulu se to podařilo za dva roky od svého vydání a vůbec nejštědřejšími zákazníky jsou hráči v Číně. Po vydání v této zemi se výdělky hry zvýšily sedminásobně. Wild Rift se tak stal za první polovinu letošního roku druhou nejvýdělečnější mobilní hrou na světě, hned za Honor of Kings/Arena of Valor.
League of Legends dostává nového ředitele vývoje, cílem je soustředit se na limitované akce i šampióny pro Wild Rift
Studio Riot Games, respektive její divize věnující se hře League of Legends vítá nového ředitele. Do čela vývoje League of Legends a všech jeho části se postaví Andrei Van Roon. Ten ve studio působí už přes deset let a prošel si celou řadu pozic, v tuto chvíli se ale bude muset starat o vývoj jedné z nejúspěšnějších her na světě.
Nejspíše i díky vysokému výkonu se do hry možná chystají exkluzivní šampióni, které v klasickém League of Legends neuvidíme. Naznačil to nový ředitel divize League of Legends, který na pozici nastoupil před pár dny.