kralovstvi-amalur-bojuje-se-skyrimem
Novinka Království Amalur bojuje se Skyrimem

Království Amalur bojuje se Skyrimem

Marek Švrkala

Marek Švrkala

36
Reklama

Od vydání Skyrimu uplynuly více než dva měsíce, přesto se stále mnoho nadšenců nedokázalo od otevřeného herního světa odtrhnout, což dokládají třeba statistiky na Steamu. Z úspěchu, který Skyrim doprovází, mají oprávněné obavy také tvůrci konkurenčního RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning.

„Trochu se obávám toho, že Skyrim pořád spousta lidí hraje. V případě, že by naše hra vyšla jako první, bylo by to stejné. Nabízí také stovky hodin obsahu a skvělý fantasy svět. Nebude to ale lidi znovu nudit? Nechtějí si raději od fantasy světů odpočinout? Já doufám, že ne,“ poznamenal Ian Frazier, hlavní designér Kingdoms of  Amalur: Reckoning ze studia Big Huge Games.

Vývojář se pak pustil do porovnávání obou titulů. „Skyrim má obrovský herní svět, kde si můžete dělat, co chcete, což se všem líbí. O pár měsíců později je přineseme něco podobného se zajímavějšími souboji. Snad nám pomohou k úspěchu,“ řekl Frazier zahraničnímu serveru Eurogamer a dodal podrobnosti. „Boj je, a teď budu hodně otevřený, mnohem lepší než ve Skyrimu. Je mnohokrát povedenější než cokoli v žánru RPG. Jsem na naše souboje hrdý.“

Z dalších rozdílů pak Frazier zdůraznil rozvoj postavy (Destiny systém) a umělecký styl: „Myslím si, že jsme velmi dobře zvládli různé styly pro odlišné části herního světa a jednotlivé dungeony. Přinášíme zásadně rozdílná prostředí, jako jsou pouště a bažiny.“ RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning vychází už 10. února letošního roku, a to pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3. Více informací jsme nedávno přinesli v podrobném preview.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama