Zpět na článek

Diskuze: Království Amalur bojuje se Skyrimem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
31. 1. 2012 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Některé lidi je vážně snadné ohromit. Když ti stačí 5 lokací (plus mínus) tak proč ne. Jako mně se dvojka líbila, párkrát jsem jí dohrál, ale Zaklínač dvojka jí zadupe do země a jednička taky (i když ne tak výrazně).

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
31. 1. 2012 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Deep Roads jsou hrůza, tam mě to taky nebavilo, ale ve dvojce je to celou hru. Pořád jenom boj, kousek popoběhnout a co se nestane, zničeho nic spadne z nebe 15 banditů, tak je zabiju a ono jich spadne dalších 15 a takhle ještě aspoň dvakrát. Říkej si co chceš, ale DA 2 je dost odfláknutá hra. A říkat že v jedničce je stejně soubojů, když to není vůbec pravda... no nevim, na dvojce je jediná dobrá věc příběh.

@Silesian: Aspoň tam nesvětékujou :D A je to dost dobrá hra. :)

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
31. 1. 2012 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Tak samozřejmě, takovým stylem jde hrát každé RPG, ve kterém jsou nepřátelé. I v BG někdy stačilo vyslat dopředu mága, který poslal jeden fireball na okraj viditelného pole a bylo vymalováno. Ale existovalo tam mnoho těžkých soubojů, kde prostě nestačilo jen kliknout na nepřítele a čekat, až padne, ale chtělo to taktiku, správné používání kouzel a protikouzel (a s tím i správný "set", neboť kouzla se musela učit předem, nebyla instantně dostupná), schopností postav atd. atd. Kdo si vzpomene třeba na souboj s Abazigalem, ví, o čem mluvím. Jinak RPG se silným příběhem a málo (nebo vůbec) souboji taky není marný, škoda, že jsem na takové ještě nenarazil (tipy sem!).

orphanage
orphanage
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: No ano to máš pravdu, že děj byl pěkný a rozhodování v určitých věcech se jim velmi vydařilo. O tom není pochyb. Jen mě to přišlo spíš jako datadisc, než jako plnohodnotná hra-s prominutím. Dle reakcí to byla opravdu kontroverzní hra a já tam ty tužší souboje opravdu potřebuji-jinak můžu spíš hrát adventuru-nic ve zlém. Snad si na té hře našel každý své, ale odezva hráč byla vesměs negativní a to v četně té mé. Ale pokud se ti DA 2 líbí Lady tak je to paráda a je dobře, že si našel své příznivce.

Nelekejse
Nelekejse
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dragon Age byl vubec zbytečná hra ne?
Já Vám nevím už tolik let hraju Wowko a každý boss je výzva. Vůbec mi nevadí, když je soubojový system v rpg jednoduchý. Na výzvy mám wowo, singly hraji zásadně kvůli příběhu a světu v kterém se odehravá. Jinak souhlasim, že baldur taky nebyla taková výzva. Summon animal. :D
To sem použival já, myslim, že sem měl tu wandku. To nebylo moc těžký pak dát.
S Kingdoms of Amalur mám problém, protože nemám jako autora rád Salvatoreho. Ano, Planina ledového větru byla supr, neříkám ani ň, ale teď se mi do rukou dostal ten menzoberanzan a nevim jestli byl tak nekvalitní překladatel, ale mě prostě slovní zásoba 800set slov na celou knihu neuspokojí. A k tý výzvě ještě---> Betrayal at Krondor to mi dělalo potíže, to člověk vždycky hledal co by si namazal na meč.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@orphanage: s "vletíte jako Rambo a posekáte, nebo rozmetáte vše kouzlem a je vymalováno" se daly v klidu hrát i hry jako baldur's gate a podobné :)
a pokud jde o dragon age 1, tak tam byla dobrá polovina skillů všech povolání úplně zbytečná a právě až u druhého dílu měly skilly nějaký svůj smysl a zbytek skupiny ovládaný umělou inteligencí nebyli takoví blbci jak v jedničce :)
nemluvě teda o tom, že i dějově byl druhý díl výrazně lepší a to nejen proto, že v jedničce byly v hráčově skupině jen snad dva charaktery s pořádnou osobností :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 1. 2012 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Nebo když Kangaxx dal na každou postavu Imprisonment :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 1. 2012 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Pokud ten kdo čekal neměl Zrychlení, 5 útoků za kolo a zbraň +6 :D

Marek Švrkala
Marek Švrkala
Level 1 Level 1
27. 1. 2012 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HerrSpock: dik :-)

orphanage
orphanage
Level 1 Level 1
27. 1. 2012 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebojte podpořím vás :-))) Budu se těšit a Skyrim odložím-na chvíli.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
31. 1. 2012 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Pro někoho je to jen vycpávka, pro jiného zase výzva. Je to jako se vším, existuje spousta úhlů pohledu. Důležité je, aby se u hry člověk bavil, jak už toho dosáhne je jeho věc. Já jsem například typický křeček, prostě nevím proč, ale ve hrách mě baví sbírat věci (i když je třeba vůbec nevyužiji). Proto mám rád Skyrim nebo třeba Fallouty (samozřejmě jen jeden z důvodů).

@Mitsurugi: Křivozubky mě moc neberou :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
31. 1. 2012 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: V jedničce bylo mnohem míň enemíků. Nepadali z nebe a nebylo jich 20 a víc za bitku. Ještě k tomu ve dvojce bylo pár map který se objevovali pořád znova a znova. Akorát byli trochu jinak zamčený dveře. A i když si vymlátila ty gangy tak v další kapitole se obnovily, je pravda že systém skillů byl lepší. A to že se postavy líp chovali samy je mi úplně jedno protože v jedničce jsem je všechny ovládal ručně :D Ve dvojce to nemělo nejmenší smysl. Stejně tak nemělo smysl používat jakoukoliv taktiku, protože nepřátele byly tak rychlý že na rozmístění vůbec nezáleželo. Prostě člověk jenom mlátil do erka a mačkal spelly. Biowaru se povedla úžasná věc, souboje zároveň zrychlily i prodloužily.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Na DA 2 byla nejhorší recyklace prostředí, nesmyslné vlny nepřátel a šíleně stereotypní hratelnost. Příběh byl povedený.

@orphanage: To rozhodování v DA 2 taky nebylo tak převratný, většinou to dopadlo stejně ať se člověk rozhodl jak chtěl :D

@orphanage: DA 1 těžká? Stačilo si dobře nakombinovat kouzla a taky se to hrálo samo i na Nightmare. Jediný těžký boss byl Harvester v Golemech :D

orphanage
orphanage
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mě právě bavila DA 1, protože byla o poznání těžší. Druhý díl se opravdu hrál sám a i na vyšší obtížnost nebylo třeba vůbec-ale vůbec nic nastavovat. Bylo to prostě jen strašně jednoduché. A za další to bylo v těch dvou lokacích krutě otravné. Jinak hraji teda demo Kingdomś of Amalur a vypadá to pěkně. Soubojový systém je velmi pěkně vymyšlen a trochu mě motá prsty. Kamera zlobí a občas nevidím na koho útočím. A omezení míst kam můžu a nemůžu- neviditelnými stěnami je také trochu zvláštní-hlavně po volnosti série TES. Ale vypadá to nadějně a úpravy zbraní a zbroje jsou také k užitku. Takže se to zdá zatím jako dobrá zábavná řezačka na odreagování.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nelekejse: Dragon Age rozhodně není zbytečná hra :D rozhodně ne víc než Waste of Timecraft.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
29. 1. 2012 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: Tak ono se to dalo (někdy to byla i nutnost), ale souboje nejsou to, co bych považoval za hlavní na RPG, a pokud to jsou právě souboje, co jsou otravné nebo nudné, pak je to docela škoda. A já byl spíš vždy pauzař, než streetfightrista.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
31. 1. 2012 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi + @Lady Stardust: Já nevím, že dnešní lidé mají problém akceptovat druhý (jiný) názor na věc a neustále si budou obhajovat tu svou pravdu...

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
31. 1. 2012 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: odfláknutej jsi ty :) dvojka je očividně výrazně líp zvládnutá než jednička :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
31. 1. 2012 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Třeba Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Za bojování tam nejsou expy a všechno jde vyřešit i jinak.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@orphanage: děláš si srandu? dragon age 2 bylo plnohodnotnější než jednička ve všem podstatném :)

@Mitsurugi: ty "nesmyslné vlny" obvykle skončily ve chvíli, kdy člověk vyzabíjel celý jeden gang přes postranní úkol :) navíc zbytečné hordy nepřátel byly i v jedničce
a hratelnost byla prakticky stejná jako u jedničky až na to, že člověk si mohl vybrat konečně nějaké užitečné skilly, postavy ve skupině byly schopné a především taky se jedna od druhé lišily a tak nebylo jedno koho člověk v té partě má.
takže pokud něco mělo stereotypní hratelnost, tak to byla jednička

orphanage
orphanage
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Ano je to multi-combo-zlámejsiprsty. A k tomu s občasnou hodně neposlušnou kamerou, která občas snímá spíš místní flóru.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nelekejse: to já jsem viděla i mnohem víc lidí dělat současně co mají a nehráli při tom wow :)

@orphanage: to bude tím, že ta hra měla prezentovat nějaký děj a ne jen nesmyslnou honbu za levelama skrze zbytečně obtížné souboje, které by pro děj hry neměly absolutně žádný smysl :)

Nelekejse
Nelekejse
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lady Stardust: o tom je wowko podle tebe? Mě spíš fascinuje když vidím pětadvacet lidí co dělají všechno jak mají. Je to uspokojivé.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
30. 1. 2012 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nelekejse: u wow a všech ostatních mmorpg není podstatné jestli to je nebo není "výzva" ale hlavně aby to trvalo co nejdýl a vyvolávalo to iluzi, že je bezpodmínečně nutné to opakovat donekonečna kvůli pidišanci, že hráč dostane věcičku s o 1% lepšími statistikami než věcička kterou zrovna má :)

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
29. 1. 2012 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: A vždycky mě potěšilo, když nepřátelský mág hodil do placu Fear a celá parta se ti rozutekla. To už dneska nezažiješ.

Reklama
Reklama