KOTOR II se už na Switchi nepotýká s hlášeným pádem hry. Vývojáři přináší očekávanou záplatu
Dříve v červnu, nedlouho po vydání Star Wars: Knights of the Old Republic II na Switchi, se hráči dozvěděli o chybě, která jim bránila hru dokončit. Chyba by se jmenovitě objevila ve formě pádu hry po konci filmečku Basilisk Crash při přistání na Onderonu. Aspyr v té době přiznal, že o problému ví, přičemž hráčům doporučil použití warp cheatu, kterým bylo možné tuto pasáž přeskočit. Nyní už je připraveno i oficiální řešení.
- Switch verze Star Wars: Knights of the Old Republic II se již těší opravě hlášeného pádu hry na planetě Onderon
Kromě zalátování známé chyby na Onderonu s cutscénou Basilisk Crash, přináší Onderon Hotfix Patch i opravu jiných hlášených bugů. První jsou přitom relativně podobné. Zohledňují padání hry, ke kterému docházelo na planetách Dantooine a Korriban, tedy lokacích, kam se hráči dostanou až poději při pokročení příběhem. Druhá opravená chyba je principálně odlišná. Týká se nekonečného loadingu, se kterým se hráči mohli setkat v planetárním systému Peragus po nalodění vojáků Sithů na svůj letoun.
Patch Notes
- Adresace pádu hry, jenž se vyskytl po specifické cutscéně (jmenovitě scéně Basilisk na Onderonu)
- Adresace problému, kde hra padala v rámci specifických uložených pozic v prostředních a finálních částech hry (jmenovitě Dantooine, Korriban)
- Adresace problému, kdy se mohli hráči zaseknout v nahrávací obrazovce v situaci, kdy se jednotky Sithů nalodily na Ebon Hawk při návštěvě Peragus.
O původním problému s Onderonem, na nějž vývojáři patchem reagují, můžete více zjistit zde a zde. V případě nalezení dalšího bugu, jenž naopak ještě nebyl odhalen, vývojáři prosí o jeho nahlášení. Učinit tak lze přímo na tomto odkaze nebo skrze jejich oficiální stránky.