Kotick hájí recyklaci zaběhnutých IP
Zřejmě to také nemáte rádi. Těšíte se na pokračování povedené hry a jediné, co dostanete, je zrecyklovaný obsah, obohacený o pár nových drobností. Symbolem tohoto počínání jsou sportovní hry, a to bez ohledu na společnost, která je vyvíjí. Jenže v prostoru dalších žánrů tento recyklační cyklus funguje také, o čemž by mohli vyprávět i lidé z Acitvisionu. Terčem kritiky může být například série Guitar Hero, která na začátku své existence hýřila originalitou, nicméně nové díly, lišící se od předchozích pouze složením tracklistu, už jsou zkrátka příliš.
Šéf Activisionu, Bobby Kotick, však celou situaci vidí jinak. Podle něj vadí tahle skutečnost jen malému počtu ukřičených hráčů, co chtějí každý rok něco nového a odlišného. Podle Koticka jsou ale lidé se zaběhnutými sériemi spokojeni a celý trik, aby byli spokojeni i nadále, prý spočívá jen v jedné důležité věci. Je jí udržení rovnováhy mezi zachování základních rysů známé série a přísunem nových prvků. Na několikrát zmiňované Guitar Hero to neplatí, ale abychom nebyli pouze kritičtí, Activision má na triku i jiné hry. Takový Tony Hawk: Ride je zřejmě důkazem onoho „triku“ a určitě nebudeme daleko od pravdy, když si budete chtít ověřit Kotickova slova třeba u nového Modern Warfare.