konkretni-terminy-vydani-tahove-strategie-diplomacy
Novinka Konkrétní termíny vydání tahové strategie Diplomacy

Konkrétní termíny vydání tahové strategie Diplomacy

sleepless.

sleepless.

Reklama

Švédská společnost Paradox Interactive oznámila konkrétní termíny vydání připravované tahové strategie Diplomacy, která vzniká na základě konceptu celosvětové populární stejnojmenné deskové hry.

Hra vyjde ze všeho nejdříve v severní Americe. Na pultech tamních obchodů bude k dispozici už od 4. října. Do Evropy pak Diplomacy dorazí skoro o měsíc později až ke konci října. Fandové původní deskové hry z Anglie, skandinávských zemí, Francie, Německa, Belgie, Lucemburska a Nizozemska si ji budou moci zakoupit od 28. října. V dalších evropských zemích (snad i v ČR) se pak hra objeví v následujících dnech i týdnech.Diplomacy je tahová strategie vytvořená na základě nesmírně populární deskové hry, která hráči, nebo hráčům nabízí možnost převzít roli vůdce jedné ze sedmi evropských velmocí (Velká Británie, Německo, Francie, Itálie, Rakousko-Uhersko, Rusko, Turecko) na počátku 20. století, kdy na našem kontinentně docházelo k mnoha bouřlivým společenským změnám.Diplomacy je titul s jednoduchými pravidly, který klade důraz na skutečnou strategii a hlavně vyjednávání. Ve hře se dá se soupeři i spojenci vyjednávat prakticky o všem co si jen člověk dokáže představit. Hráč má v tomto ohledu široké pole působnosti a je pouze na něm s kým se spojí doopravdy, s kým jenom na oko, komu bude věřit, komu nebude. Stále však musí mít na paměti hlavní cíl, kterým je získání převahy nad ostatními velmocemi, čemuž je třeba všechno podřídit. Může jít přitom o převahu politickou, hospodářskou i vojenskou.Hra probíhá na zjednodušené mapě Evropy, která zobrazuje jednotlivé státy, či provincie. Podobně zjednodušeně vypadají boje armád, kdy je jedna armáda representována jedním panáčkem. Pod tímto symbolem se pak mohou ukrývat pouze dva typy jednotek - pozemní vojska a loďstvo. Pokud se dvě armády střetnou, začne boj odehrávající se nejenom na samotném bojišti, ale hlavně v zákulisí. Pro hráče to znamená začít vyjednávání o podpoře a rozhodování o dalších krocích, které by mohly misku vah převážit na jeho stranu. V ideálním případě však bude mít hráč předem vytvořený plán a bude připraven na jakýkoli scénář. Musí tedy počítat s tím, že konec konfliktu může znamenat taktický ústup, příměří, částečné vítězství za určitých podmínek atd..Hráči mající zkušenost s původní deskovou předlohou budou ihned jako doma, jelikož obě verze sdílejí stejná pravidla. V případě videoherní adaptace ovšem probíhá všechno rychleji a je logicky vizuálně přitažlivější. Další kroky soupeře se například dají odhadovat z výrazu obličeje jeho avatara, což simuluje výraz tváře protihráče při klasické skutečné hře v reálu. Ta zase nad počítačovým zpracováním vítězí unikátní atmosférou během hry, kdy se hráči mění ve skutečné spojence i oponenty.Další informace o hře jsou k dispozici na homepage.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama