Konami ztratilo kód starších Silent Hill
V našem nedávném přehledu nejnovějších konzolových remasterů jste se mohli dočíst i to, že kompilace zmodernizovaných Silent Hill her nedopadla úplně podle představ hráčů i vývojářů, za což mohly technické potíže. Konami nyní podalo vcelku odpovídající vysvětlení, proč se tak stalo.
Jak se totiž ukázalo, společnost nějakým způsobem ztratila kompletní vývojový kód a tak vývojáři museli začít portovat a upravovat nedokončenou verzi hry. "Máme k dispozici kód přímo od Konami - který, jak se ukázalo, není úplně kompletní," říká producent Tomm Hulett, který podotýká, že se museli vypořádat s celou řadou zbytečných komplikací.
Tvůrci tak museli například vytvořit některé textury ještě jednou, což platí i pro zvuky samotné. Tomm s úsměvem na tváři dodává, že Heather, hlavní hrdinka třetího dílu, byla v jeden moment celá modrá. Zábavné, bohužel, na celou eskapádu doplatili výhradně hráči.