konami-dava-ruce-pryc-od-six-days-in-fallujah
Novinka Konami dává ruce pryč od Six Days in Fallujah

Konami dává ruce pryč od Six Days in Fallujah

sleepless.

sleepless.

Reklama

Tak v Konami nevydrželi ani měsíc. Rozhodně jsme čekali větší výdrž. Na začátku dubna Konami oznámila, že hodlá vydat akční válečný titul Six Days in Fallujah od týmu Atomic Games, který má ambice zobrazit známý konflikt během války v Iráku se všemi hrůzami a navíc má doplněn vše vysvětlujícími dokumentárními vložkami. Dnes však Konami oficiálně potvrdila, že se rozhodla hru nevydat na konto mediálního a veřejného nátlaku.

„Když jsme sledovali reakce na hru v USA a vyslechli názory přes telefon a emaily, tak jsme se před několika dny rozhodli hru nevydávat,“ prozradil Asahi.com mluvčí Konami a dodal, že záměrem společnosti bylo hráčům zprostředkovat hrůznou realitu bitev, jako by se jich sami zúčastnili.

Majoritní společnost však videohry ještě stále nepovažuje za médium, které by bylo schopné zpracovávat vážné náměty typu válka stejně jako film, či knihy. Proto se okamžitě vůči hře ohradila spousta občanských sdružení, váleční veteráni a rodiny vojáků, kteří považovali videoherní zpracování událostí v Iráku za necitlivé. Samozřejmě se toho chytly bulváry, které celou záležitost rozvedly do monstrózních rozměrů, a protože herní průmysl nemá žádnou organizaci, která by byla schopna efektivně hájit jeho zájmy vůči veřejnosti, tak mediální blitzkrieg vyhrála právě široká veřejnost.

Na produkci hry se podílí více než 40 přímých účastníků strašných bojů v ulicí Faludži, kde v průběhu listopadu 2004 zahynulo více než 2000 vojáků a civilistů. Tvůrci z Atomic Games využívají při tvorbě hry osobní deníky spolupracujících vojáků, ale též obrazové materiály. To vše s cílem dosáhnout co možná největší míry realismu. Součástí hry mají být rovněž dokumentární vsuvky s živými vojáky a účastníky bojů.

Další osudy hry, která nyní přišla o vydavatele, nejsou známy. Jakmile sami tvůrci z Atomic Games budou vědět, co dál s hrou a oznámí to, určitě vám dámě vědět.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama