Komplexní, ale přístupné. Vývojář promluvil o soubojích v RPG Steelrising
Studio Spiders se nijak netají tím, že chce dalšími projekty zaujmout co nejširší publikum. To platí i pro akční RPG Steelrising, které by mělo potěšit náročné fanoušky soulsovek i sváteční hráče.
- Steelrising nabídne komplexní soubojový systém
- K dispozici bude devět typů zbraní
- Je potřeba hlídat provozní teplotu Aegis, automaton se může přehřát
Na oficiálním PlayStation blogu utrousil pár slov gameplay manažer Sébastien Di Ruzza. V první řadě zdůraznil, že ačkoli se Steelrising opírá o principy soulsovek, ve výsledku půjde o přístupný zážitek, jelikož autoři chtějí oslovit co nejvíc hráčů. I proto se rozhodli pro přípravu asistovaného režimu.
Souboják by však měl být velmi komplexní. Výhodu budou mít trpěliví hráči, kteří si pořádně proklepnout nepřítele a najdou jeho slabinu (obzvlášť v bitvách s obřími titány). Velký pozor si musíte dát na početní převahu, mnohem lepší je likvidovat plechové neřády hezky postupně.
Nesmíte ale zapomenout, že i vy ovládáte stroj. Pokud s Aegis budete až příliš tlačit na pilu, může se stát, že dojde k přehřátí a krátkému vyřazení z bojového režimu. Ke snížení teploty můžete využít efektivní chladící systém, jeho nadužívání však může vést k zamrznutí.
Automaton navíc může být modifikován, je připraven na různé bojové styly, autoři ostatně připravili hned devět typů zbraní ve čtyřech desítkách variací. K dispozici budou dokonce speciální alchymistické pušky, nepřítele tedy můžete odpravit z bezpečné vzdálenosti.