Zpět na článek

Diskuze: Killzone 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

derill
derill
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to zájdi na sector.sk diskusiu ku kz2 hodnoteniam, tam asi všetci Xboti a pcčkári hulili

al.lan@centrum.cz
al.lan@centrum.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je aspoň rozumná diskuze na BW to je strašný co tam jsou za paka s prominutím.Takovou diskuzi jsem dlouho nečetl jako byla na recenzi pro KZ2 na tom slavném webu.

boostfight@seznam.cz
boostfight@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jsem majitelem xbox360 a mužu s klidem napsat, že prodávám xbox a jdu do PS3, recenze na Doupě je profesionální ale o této recenzi se to opravdu říct nedá
sleepless. ano úkolem recenze je čtenáři sdělit jaká hra je, jak se hraje a jak na recenzenta zapůsobila a docela bych i souhlasil ale..
úkolem recenzenta je recenzovat hru jako celek a to je jeho práce !!
stabilitu zaměřovače odstřelovací pušky stanovuje pevnost vašich rukou při držení sixaxise a třeba tohle jsem nevěděl a kdybych se opravdu měl řídit podle této recenze tak bych a upřímně do ps3 nikdy nešel, protože GeoW 2 je taky řežba

boostfight@seznam.cz
boostfight@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix spíš jde o to, že KZ2 je hodně velký hype, hodně se od ní očekává a některé recenze se ti můžou zamlouvat více či méně ale hlavní je, že ps3 ukazuje opravdu co s grafikou umí a já za sebe jsem přesvědčenej, že ikdyž by jsme si před rokem sedli na prdel ale dneska to působí jako standart tak standartem to stále není a je o dva krůčky vpřed než xbox360 s GeoW2, fyzika, destrukce může být nastejno jako u všech podobných her ale ta grafika je to nejdůležitější kvůli čemu jsem si koupil xbox, někdo ps3 a někdo upgraduje pc a kdo říká že ne tak lže
jinak co recenzent trefil a utkvělo mi v hlavě je tahle věta
: však co tu máme – most, slumy, náměstí, továrna, skladiště…žádné mimozemské kosmické lodě, žádní obří červi atd. " tohle je dneska už out a jsem z toho už dost namlsanej viz. geow, in je " Ovšem v mém pohledu to je tohle jasné plus. Killzone 2 není pohádková sci-fi Star Warsovských rozměrů, ale uvěřitelný pohled do budoucnosti, jak by mohla i vypadat válka za pár (desítek) let. Představit takovou vizi byl evidentní záměr tvůrců, který se jim povedl na výbornou.

risix
risix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boostfight@seznam.cz To je prave ono co je tady v recenzi mínus tak u jinych je plus ,viz to prostredi, jinak jsem si precetl tu recenzi na DOUPE.cz a jakoby každy recenzoval jinou hru :-).Je to mozna kratsi , ale člověk se tam dovi vše co ho zajima jako potencialniho kupce. Ale pravda je spise o pristupu k recenzi, když mě něco nebavi musi se to nekde projevit.

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boostfight@seznam.cz I ta recenze na tiscalli byla lepsi...

teclado
teclado
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boostfight@seznam.cz Mám takový dojem že se to proda nevyplatí, nech si ho a dokup ps3.

boostfight@seznam.cz
boostfight@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Xbox mi už nic nenabízí, koupil jsem si ho jen kvůli ceně a GeoW 2 a hlavně se mi už nechce upgradovat pc, je to drahé a ikdyž spustím dnešní hry bez problémů tak konzole se mi stala druhým života budičem.
Ale ten KZ2 vypadá opravdu luxusně a ty hry jako GoW3 a nebo Uncharted 2, vždycky jsem záviděl právě ten Uncharted, LBP a ještě MGS4 ale jak jsem napsal, rozhodovala cena a GeoW 2
Nějaké peníze jsou a xbox prodám za 3,5 tisíce a mimochodem, mám arcade s HDD a dokoupený nový gamepad + 4 hry
tak kdybys měl zájem tak napiš na můj email :)

teclado
teclado
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boostfight@seznam.cz Děkuji pěkně ale nějak to bez konzole vydržím.

makaisson76
makaisson76
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 06:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boostfight@seznam.cz Moje řeč. Xbox 360 jsem taky proda. PS3 se začala rozjíždět a během tohoto roku bude snížena cena. Jdu do toho.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boostfight@seznam.cz Jsem majitelem X360 a muzu s klidem napsat, ze Xbox nikdy neprodam.

risix
risix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Nemuzes prodat něco , co nikdo nechce :-)

busines
busines
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Na ten uz hry nevychazej,ne?:))

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

====================================================

-------------------------------Arkham Asylum----------------------------

====================================================

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Copak? Uz te tam vlecou?? Tesis se, jak si z tebe Joker udela sprcku? Jinak trailer vypada solidne, abych rek pravdu, bere me to vic nez zdejsi KZ2 :-D

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Roiser Ne to je cedule nad touto plodnou a podnetnou diskuzi.

LennyK
LennyK
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autorovi držím palce. Napsal to co si myslí navzdory hypu, tlaku očekávání od všech PS3 fans a všech kravin okolo. Jsem rád že napsal svůj názor a ne názor magazínu XY který tomu dal 10/10. Jen houšť.

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LennyK Leze leze po zeleze neprestane nez tam vleze... Kdo to je?

teclado
teclado
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss Benyss ?

Overload
Overload
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Místní vtipálek :D

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Spatne.

teclado
teclado
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Benyss Overload?

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Ten pták už to smazal, původně bylo v příspěvku "Benyss - 30. 01. 2009 v 12.09" psáno "Spatne. LennyK"

risix
risix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LennyK Ty seš ale ukazkovej vlezořiť

LennyK
LennyK
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix A ty kokot, tak si vyber....

much0J_
much0J_
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale,to snad nevíte že dostal Pavlovský za to zaplaceno?Aby potopil vaši geniální hru Killzone Dwa?Vy jste ale hlupáčci :D

(...ironie)

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ Pavlovskeho Xfans uplatili, prece....

(...ironie)

Benyss
Benyss
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Ocel, zelezo, kov...

(...ironie)

deloix
deloix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amatéři včetně pana recenzenta neocení použité techniky v renderovaní grafiky, protože ani neví co ocenit, jinak by týhle hře nemohl dát uchcaných 8/10... asi jako jediný na světě... všude jinde nejde hra pod 90%.

Deferred Rendering co vim zatim používala hra Stalker a to ještě ne v takové míře jako KZ2, myslim že v technickem zpracovani hry tuhle hru dlouho nic konzolovýho nedožene (max na oko pro již zminovane amatery)...
Doporučuju si přečíst něco o grafickem pipelajnu v KZ2

sundance
sundance
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix Ak mas na mysli to pdf-ko kde boli slide-y z prednasky, tak to som potom cital. V podstate robia to co sa na superpocitacoch vo vyskumnich laboratoriach robi uz asi dvadsat rokov (nie v oblasti renderingu ale v oblasti fyzikalnych simulacii - ale princip je rovnaky), takze to ma tiez moc neohurilo. Ale KZ2 vypada velmi pekne.

deloix
deloix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sundance No ale nejen to, třeba taky pouzivaj SPE na pomocny prace pro GPU, jiny hry to nepouzivaj a pak se muzou dělat porovnavacky multiplatformek ze vypadaj hur na PS3.... jen lenost atd atd...

V tom rozhovoru týpek říkal že jim to dá 20 - 40% grafickyho vykonu navíc

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix Takže zatímco "ta PCčkářská sračka Crysis, co stojí a padá na technologiích, které jsou navíc dneska už zastaralé, si nezaslouží ani 6/10" tak kvůli téhle tech-onanii má mít kz2 min. 9/10, ale raději 12/10? Dvojí metr, anyone?

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix jen lenost atd atd...

Ano, ona kazda firma dostane na od Sony 80 m doalru a 4 roky na vyvoj, chapes co z tebe pada ?

deloix
deloix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix to: hlavacek85@seznam.cz

Až vyjde Crysis za konzolových podmínek, tak bude moc srovnavat...
Ale nějakej crysis pro PS3 prej dělali (dělají ?), že to vychazelo někde kolem urovně High...

Jinak Crysis používá pár technik podobných jako KZ2 nebo Mirrors Edge

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix :)) Graficka masturbace.

Pust si nejake tech demo, pro lidi jako ty to bude nejlepsi hra vsech dob, i kdyz se budou jen divat. Nebo nejaky CGI film. To je panecku hra !!!

deloix
deloix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Tak hratelnost určitě taky nebude špatná, ale já spíš narážel na to, že v článku píše že grafika neni nic převratnýho, tak co je potom převratnýho a co čeká do budoucna...? myslim si že minimalně letos nevyjde žádná hezčí FPS.

tlamiczka
tlamiczka
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix Počkat, má se hodnotit hra nebo grafický engine? Měla jsem pocit, že recenze hry je...recenze hry. Ne grafických pipeline.

To že HREJ nedává přesně to samé hodnocení co ostatní je jen ukázkou toho, že mají vlastní hlavu a nepapouškují hodnocení ostatních. Navíc je tahle recenze dobře napsaná a jasně z ní vyplývá, proč jí dal Pavlovský hodnocení co jí dal.

A taky o co jde :-) Přece handrkovat se o to jestli to je 8 nebo 9 z 10 je dětinské. Kdo o hru má zájem, přečte si recenzi a promyslí klady a zápory a buď koupí nebo nekoupí.

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tlamiczka Pod to se jen podepíšu, ovšem jak se říka hlavou zeď (PC, Xbox 360, PS3 ultras) neprorazíš.

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deloix Deferred Rendering a jiné mi nezaručí dobrou hru. Třebas Doom II to neviděl ani z rychlíku přesto deadmatch v první mapě je kulervoucí i dnes. Pan bůh s námi a Zlín pryč, pokud by se hry hodnotili podle použitých technologií. Jsou sice důležité ale ne určující, to by třeba Broken Sword musel dosta -10/10.

TatrankaX
TatrankaX
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me tahle debata pripada vazne k smichu,neco jako u MGS.Xfanboyove se sem nahrnou jenom aby podkopavali a nadavali hrui ze ktere poradne nevideli ani video ale proste je na PS3 a byla ocekavana jako velka hra,tak kdyz dostane min jak 10/10 tak je to sklamani.A proc by melo?hrej dal killzone jednu z nejnizsich znamek,ale me osobne je to uplne ukradeny,sice recenzi prectu protoze hra me zajima,mimochodem me pripadala rozhodne lip napsana nez recenze typu byl jsem tam,vypadalo to pekne,zkousel sem system kryti atd. tahle recenze sice tu hrui nejak zvlast nepopsala ale byla moc pekne napsana a pekne se cetla,recenze MP proste z hodinovyho hrani udelat nejde,ikdyz pravda napsat jste to asi nekam meli driv nez sem do dizkuse.Vzdyt za hodinu clovek ani nestihne tu hru poradne zapnout,pripojit se k serveru a vyzkouset vsechny zbrane,na to je potreba mnohem delsi hrani.Ale hodnoceni u jednotlivych recenzi at je to hrej,IGN nebo cokoliv jinyho me nezajima,hodnoceni procitam na metacritics protoze tam je prumer a o ten me jde a ten me prijde nejdulezitejsi a to ma KZ2 kolem 95/100 a to rozhodne neni malo.Vubec celou valku PS3 vs Xbox nechapu a co mi na xboxu vadi je to ze ji v podstate zacal,Sony s Nintendem nikdy nevedli takovyhle valky,nekradli si vzajemne exkluzivity-Final fantasy,Tekken,RE5 nebo na druhe strane Mass effect apod. 90% cele tehle "valky" je zalozeny na tom ze si nekdo koupi konzoli aniz by neco predem vedel a ikdyz si koupi to co mu nevyhovuje tak jako konkurence proste to bude vzdycky obhajovat,jenom aby se neukazalo ze si koupil spatne,nebo ze si mohl koupit lip.Ale to uz mirim zase nekam jinam,tahle hra rozhodne patri mezi nejlepsi PS3 tituly jenom se od ni ocekava strasne moc a xfanboyove asi cekali ze ta hra bude mit prumerny skore 101/100 a kdyz ne tak to bude obrovsky zklamani....Jen to cislo me prislo divny,celou recenzi sem si rikal ze ta hra se recenzentovi musela vazne libit a ze to musi byt skvela hra,takze bych na konci cekal 9,ne protoze sem od te hry ocekaval nejaky velky cisla ale proto,ze me pripadalo ze z recenze vypliva nadseni a 8 me pak prislo malo.Kazdopadne sem od te hry neocekaval 10/10 vkazdym casopise/webu,vzdyt killzone 1 dostavala nekde i 30/100 ale presto me ta hra bavila,sice oproti black to nebylo tak skvely a hra mela spoustu chyb,ale hralo se to dobre a multiplayer s botama me k te hre kterou bych jinak po dhrani singlu odlozil do policky prikoval tak ze jsem ji hral a obcas porad hraju treba kazdy den 2 hodiny a porad me to bavilo.Ted hraju killzone na psp a ikdyz hodnoceni taky neni zadna slava me to zase neskutecne bavi.To je asi vsechno co jsem chtel rict,hru jsem nehral takze nevim jestli by hra mela dostata 10,9 nebo 7,6. 8 je podle me skvely hodnoceni a obvinovat hrej,nebo recenzenta z nejake zaujatosti je vazne smesny,zaujata me pripadala 6 pro Resistance 2 na tiscali ale 8 pro KZ2 nebo MGS4 me pripada jako prisny hodnoceni,ale kazdej ma jinej metr a kazdymu hra sedne jinak,viz muj nazor vs recenze KZ1;)

sundance
sundance
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TatrankaX Final Fantasy Sony Nintendu ukradla.

brizolit
brizolit
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tady se vždycky zasměji!
zásadně stránky které ovládaji jenom Xboxáři.všude je děsnej lumperaj!!!

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro lidi co uz maji predobjenano tahle recenze stejne nic nezmeni, lidem co hru "seriozne" od renderu 2005 predem pokladali za nejlepsi strilecku vsech dob holt zbyly oci pro plac.

Killer titul se nekonna.

Tak to chodi se vsemi prehnanymi ocekavanimi v zivote a je treba se s tim smirit.

Recenze je podle me dobra, dozvedel jsem se z ni to podstatne- tzn. jaky ma clovek pocit, kdyz ji hraje.
Nezarazeni multi, kdyz jste na nej meli hodinu, je naprosto logicke a nevim, proc to vsichni resi.

Pavlovsky neni zadna zpovykovana nactka a neni sam, kdo si o tehle hre mysli, ze je "pouze" slusna.

http://www.modrak.cz/template.php?action=clanek&id=799

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Že by nezařazení MP všichni řešili třeba proto, že se to o té hodině a údajném rozdělení na dvě části z recenze nikdo nedozví? :)

Lykantrop-one (xbox360 vs PS3):
"Ted je otazka jaky bude multi a jestli bude lepsi nez ve vybornem Cod 4".

Multiplayer prostě nikoho, včetně Tebe nezajímá :).

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fenek Vzdyt na to meli HODINU !

Kdyby napsali recenzi z hodiny MP, tak je ukamenujete, proboha.

Pravda ovsem je, ze to melo byt zmineno.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop To přece nikdo nezpochybňuje :))).

Jde o to, že kdyby se lidi neozvali, tak ani neví, proč se v recenzi o MP vůbec nepíše. Chápeš? :)
----
* to edit: jo, to teda mělo.

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop 14 recenzi po GamePro az po IGN poukazuji na fenomenalni grafickou stranku hry, ktera nema obdoby, to uz neni nahoda a nejaky modrak to asi moc nezmeni a uz v te recenzi si prave stou grafikou protireci
dalsi vec je ovladani a MP, kde z bety byly ohlasy hracu ve forech po celem svete a co je dulezity tak i hraci kteri hraji CoD 4, si multak a ovladani nemohli vynachvalit, to uz neni nahoda :))
absence jizdy v bugine muze byt velkym zklamanim ale projit se z mechem je velka vyzva :))
ale jedno je jiste, GeoW 2 na tohle stacit nebude, jak v SP tak urcite NE v MP a je potreba si to priznat tukane :D
si nemysli, KZ2 svoje ovoce prinese a budou vsichni spokojeni :))

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neozbyna tohle napsal jeden srver. To put it short this game makes gears 2 look like a high school attempt at gaming and that is a huge compliment

LATRINER
LATRINER
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 02:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Je to Graficky lepsie nez GEOW2 tak co sa nadrapujes?

REK.CZ@seznam.cz
REK.CZ@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Pavlovsky by se spis mel venovat kniznim recenzim. Ty by mu vic sedely.
Prvni stranku mam za sebou a deru to dopredu. 18 a 19 stranka jsou slepeny! Mezi 45 a 46 strankou jsem musel na zachod, ale uz to drtim dal. 65 stranka ma ohnutej roh, ale to uz mi zbyva jenom 30 stranek do konce, to prolitnu raz dva... JSEM TAM! Dobra kniha, davam osm :-)

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak se rozdavaj hry na Prewiew recenze?Losujou se? Pridelej se? Nebo se v pratelskym kruhu rozeberou?pripada mi ze pan Pavlovsky ,,zase,, dostal hru ktera mu jaksi nesedla. ted zase nekdo namitne ze se ozvu jenom na hry na moji konzoli.ANO.protoze jine hry (Xbox, PC) nevenuji takovou pozornost, tudiz nemam paru o cem ta hra je :).Nechtel bych tvrdit ze toho vim vic jak recenzent, ale z traileru sem se toho dozvedel vic nez odsud.A Otacone, asi tak :)

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Ukolem recenze neni manualovym zpusobem popsat hru, ale zhodnotit ji, uvest prvky ovlivnujici hodnoceni, veci povedene, nebo naopak nepovedene, nastinit dojem ze hry, vyzvednout prelomove prvky atd. To, ze ses z traileru, hands on a preview clanku dozvedel, jak hra vypada v akci, jak funguji nektere zakladni prvky a mechanismy je spravne, to je ucel traileru, ale ne recenzi. Alespon na Hrej.cz. Pokud by kuprikladu K2 konceptem nejak vycuhovala z FPS zanru, bylo by to v recenzi uvedeno. Takto je jasne psane, ze to je po vsech strankach klasicka FPS a je vyborna. Dale se pak neni treba zabyvat tim, jak takova FPS funguje a je mozne venovat prostor vecem, ktere jsou podle autora textu podstatnejsi. Stejne to chodi se vsemi recenzemi. Clovek se z nich nema dozvedet co je to za hru a jak funguje, to je ukol novinek a preview, ale jaka ta hra je.

ThugSoldier
ThugSoldier
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. že se o týhle recenzi bude mluvit v Hpodu že jo???!!! :-D

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ThugSoldier Ty jo, ze bych se zase podival XD?popravde receno, Hpody sem sledoval jenom 2.jeden z nich byl prave o MGS4, a druhej nasledoval potom :).Sakra, jestli pak to oni nedelaj aby si zvedly popularitu Hpodu XD.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. :), nejspis jo, spis mne ale opravdu zajimalo to prvni, jak se rozdeluji hry.

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Hry jsou autorum pridelovany redakci samozrejme.

risix
risix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 05:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Stejne by mě zajímalo v čem je Prince of Persia tak uzasny že ma lepsi hodnoceni?

razi
razi
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dalsi ,killer, titul pro ps3 a opet jen 8/10 cim to asi bude?muze nekdy dostat ps3 hra tady aspon tech 9?tohle je snad jedinej web,kterej dal ,jen, 8...svetovy weby davaj aspon tu 9.takze kdo ma asi vetsi duveru?ale rozhodne nebudou zde jediny,tesim se na kolegy z tiscali,to jsou vetsi prasatka...mu odhad tak7/10:)

holy.ja@centrum.cz
holy.ja@centrum.cz
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@razi ja bych temu dal 6/10, je to jenom strilecka

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@razi Stačí LBP? Chrocht:)

razi
razi
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ tak pro pstrojkare to asi nestaci....ale zrovna u tyhle blbustky jste mohli dat klidne 5 s hvezdickou

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale notak, to to neslo trochu rozvist?I u Indie her a flashovek ste obetovali vic casu na psani.Nechtel bych se pana Palvlovskeho nijak dotknout, ale opravdu nezbylo misto na multiplayer?Kdybych nesledoval kazdej trailer, nedozvedel bych se od vas nic :(...

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos To je pravda. Já měl za to dodneška, že multiplayer má být hlavní devizou této hry. Sice mi přišel tak trošku jako okopírovaný od Team Fortress, ale na druhou stranu, to by mi ani nevadilo, protože TF je skvělý.

lpitrik@seznam.cz
lpitrik@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos kdyz na to nema dostatek casu tak se nema cpat do recenze...

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Vazeni pratele, multiplayer bylo mozno (pro nas, tezko rici, jake moznosti melyzahranicni weby) z ostre review verze testovat pouze cca 1 hodinu. A jak jiste sami vite, kvality multiplayeru u jakekoli hry se vzdy projevi az v momente, kdy je mozne hrat delsi dobu a peclive zhodnotit vyvazenost zbrani, povolani, map a podobne. Recenze se tedy MP casti hry nedotyka, zhodnocena bude az v momente, kdy bude z ceho.

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Beru tedy zpet :)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Pak by tato skutečnost ale měla být zmíněna v recenzi, aby nevznikaly tyto situace.

Fenek
Fenek
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos MP je podle bety, myslím si hodně dobrý, o ten bych se nebál ;)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 2. 2009 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sleepless. alebo Ulrik vďaka :):):):).............:(:(:(

TatrankaX
TatrankaX
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No 8/10 nic moc cekal sem tak 9 aspon,ale i tak rozhodne dobra hra,treba killzone 1 dostavala i 6/10 ale me neuveritelne bavi,sice singl je docela nuda,ale multiplayer s botama je uzasnej:-)

btw.zrovna dneska jsem si koupil Killzone liberation:-)

neozbyna
neozbyna
Level 1 Level 1
29. 1. 2009 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TatrankaX to mas jedno IGN dalo 9.4 jen si vybrat :)

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Thurgaus, pro moji mamu je zivotne dulezite abych ji neslapal do zahonku, i kdyz tam nic neni XD.vsechno je to jenom o prioritach a o uhlu pohledu. :)

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheChaos Nelze než souhlasit.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thurgaus Vy dva a Fenek drzite latku pricentosti vlastniku Ps3 v rozumnych mezich, jinak je to bida.

Jinak je vsechno futureproof a nejdesitkovejsi hra ze vsech desitkovych her, ktere kdy byly desitkove.

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Děkuji, nicméně někteří příznivci (hlavně na BW) X360 jsou také lahůdka. Ovšem osobně za krále fanatismu považuji duo Asterixxx a Joe a koruní princ je Maiky (nebo jak si říká)

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop Ještě by mohl někdo držet laťku příčetnosti v rozumných mezích i mezi Xboxařema ;)

manasek124
manasek124
Level 1 Level 1
1. 2. 2009 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Našel jsem docela zajímavej článek o Killzone historii. Vypada to celkem pěkně. Podle této historie vypada přibeh hodne zajimave.

http://www.konzolista.cz/specialy/killzone-historie_17.html

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@manasek124 K čemu ti je příběh na papíře. Důležité je, aby ho měla ta hra. Hádám, že tam místo vyprávění příběhových sekvencí nebude nápis: "Nyní se odehrává děj ze strany číslo 32 design dokumentu" :-)

risix
risix
Level 1 Level 1
1. 2. 2009 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@manasek124 Je zajimavy že v tehle " recenzi" je hra bez pribehu ( je to i v minusech) a v jinych recenzích pisou , že se vyplati sledovat děj , aby nam neusli souvislosti.......

manasek124
manasek124
Level 1 Level 1
1. 2. 2009 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Souvislosti ušly panu recenzentovi. Asi neznal příběhové pozadí KZ. Tedy já ho také nevěděl bez toho článku o historii. Ale kdybych hru recenzoval a i to dělám před hraním, něco si o ní zjistím.

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
3. 2. 2009 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@manasek124 Recenze bida.

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Ehm...
1) Souhrnná fiktivní historie je něco ÚPLNĚ jiného než přímé vyprávění příběhu ve hře
2) Pokud tohle přijde někomu jako něco výjimečného, docela se divím. Naprosto standardizovaná, prefabrikovaná megakorporační vyprávěnka, kterou jsme mohli číst a vidět desetkrát...

Tak se uklidněte, už je obtížné brát vás vážně.

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Pavda ale je, že v ostatních recenzích opravdu zmiňujou, že má KZ2 poměrně slušnej příběh.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Vy jim krivdite, zkratka recenzent nepochopil spravne Svatou viru a nerozpoznal dotek bozi, skrze tuhle hru :)

The Saint Killzone 2 !~~~~!~~~~!~~~~!~~~~!
Mel klecet pred krabickou, se sepjatyma ruma, jako to bude delat vetsina zdejsich fans a dat tomu 16/10 bez mrknuti oka. A byl by osvicen a od hrichu ocisten (MGS4 8/10:). Amen.

risix
risix
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Reagoval jsem na na fakt , že v konkurekčních recenzích je psano že ma Killzone 2 docela slusny příběh, tady podle recenze nema zadny , nemyslel jsem historii - Tak já se uklidním a vy to berte VÁŽNĚ.......

Roiser
Roiser
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ To kdyz vidite, ze jsou hraci nespokojeni s recenzi, tak presto to musite obhajovat? Skoro vsichni (az na tupe fanboye) projevili nespokojenost s informacni strankou recenze a ja k nim taky patrim...

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Já pouze reaguji na mýty a legendy ohledně kvalitního příběhu.
A obhajuji svůj názor, který jsem kdysivá napsal a zmizel v propadlišti flamu.
A když tu pořád stejně a stejně nekonstruktivně a zaslepeně spammují stejná id, tím spíše se nedočkáš nějaké reakce. Nikdo nemá chuť se opakovat a diskutovat s lidmi, kteří jsou schopní o dvě hodiny poté co se jim dostalo odpovědi zeptat (zažehrat) na to samé.

Všichni? Myslím, že ne, Time...

risix
risix
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Co je nesmyslny a zaslepeny na otazce, proc jiny recenzenti tam příběh "vnímají" a tady v recenzi je napsano bez pribehu( a znovu opakuji nemluvim o historii , ale primo v Killzone 2) ? Ale reakce jsem se zatím na konkrétní otazku zatím nedozvedel , stačí tedy napsat , že nejspis zdejsi recenzent ten příběh nezaregistroval , a je to.......

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ No na to se musíš zeptat Jirky Pavlovského...:)
Jak ho znám (a to jen hádám, pokud tě to tak trápí, pošli mu mail), prostě konstatoval, že příběh je klasická vojácká storka o tom, jak to nebylo lehký, ale i přes ztráty jsme to zvládli, i když jsme tomu sami nevěřili. Což mnozí skutečně dnes již nepovažují za něco výjimečného.
Ale jak říkám, musíš se ho zeptat sám...:)

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ risix, zkus (jak už jednou radil v hPodu Martin Bach) přednést svůj "problém" třebas rodičům a uvidíš, jak je to životně důležité...

Ulrik_
Ulrik_
Level 1 Level 1
2. 2. 2009 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Protože už mne to nebaví a vadí mi trucování od lidí, kteří ani tu hru ještě nehráli, ale ví jak vypadá...

"Story may not the game's strongest suit, but all that's really required is enough information to keep you pressing ahead through the military campaign that makes up the single-player missions."
(Eurogamer, 9/10)

"We dislike:
- The weak storyline"
(PSU 9,5/10)

"As the game went along I found myself enjoying the action, but I was never fully drawn into the story as I have been with some First Person Shooters such as F.E.A.R. and the Half Life series. This is not to say that the game has a bad story, but rather that there was nothing really fresh or compelling. "
(Skewed n Reviewed 9/10)

Zjevně v tom Jirka není sám. Prostě a jednoduše někomu příběh přišel slabý, někomu se líbil. Smiř se s tím.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
3. 2. 2009 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ulrik_ Jak příznačné, že v poslední citaci autor zmiňuje příběhy z FPS her FEAR a Half-Life. Mohlo by to znamenat, že příběhy PC stříleček (HL, Fear, a já si přidám Stalker, Crysis, Bioshock atd.) jsou lepší než příběhy konzolových stříleček (Gearsy, Killzone, ---)? Jak příznačné...

JohnyQuest
JohnyQuest
Level 1 Level 1
1. 2. 2009 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@manasek124 historie?příběh je jedinečný:Dhelghasti napadli zemi(KZ1) a pozemštané vrací ůder(KZ2)ano,opravdu je ten příběh strhující :DDD

risix
risix
Level 1 Level 1
1. 2. 2009 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JohnyQuest Četl jsi to ?Podle příspěvku evidentně ne . Tak mlč a jdi si hrát na vojáčky s veeeeelkýma červíkama ......

TheChaos
TheChaos
Level 1 Level 1
1. 2. 2009 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@manasek124 jo, ja vzdycky rikal ze ISAci sou ty spatny :).Ale ne tady kazdej ze to sou nacisti.Boze ja se tak tesim az budu moct rozstrilet par Isacu v multiplayeru, a zaroven ozivovat nase :)

-VooSTooK-
-VooSTooK-
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkoukl jsem par videi a mam nejspis jisto co bude moje prvni konzole :-D uz aby byli prasule a bundle :)) vypada to vazne namakane, a multak to ma na muj styl :))) chtel bych to hned ted ale nejdriv musim nasetrit na televizku :-D

risix
risix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-VooSTooK- Jo jo bez lcd nebo plasmy to nema cenu.....

hanzz027
hanzz027
Level 1 Level 1
1. 2. 2009 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-VooSTooK- Dobra volba.

Marek89
Marek89
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim

Děkuji za recenzi,jelikož jsem tuhle hru sledoval už hodně dlouho a Vaše i většiny recenzí mě nakonec dohnali ktomu,prodat své PC a pořídít si PS3.Sice s konzolema nemám žádný zkušenosti,ale tato hra stojí rozhodně za tu zkoušku...Na práci si budu muset vystačit s Notebookem a ještě by mě zajímala cena PS3,odhaduju tak kolem 9000Kč a to se celkem dá.Snad s ovldačem nebudu mít tak velký problémy...

nogod@seznam.cz
nogod@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek89 Cena se pohybuje +- 10 tisíc. Myslím, že má vyjít speciální edice PS3 80G a hra Killzone 2.
Doma mám též PC, které už nepoužívám a pracuji na notebooku a jsem spokojen. A na ovladač se zvykne rychle:-)

Nokato
Nokato
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nogod@seznam.cz Speciální edice vyjde, ale nebude to tak, že za ty prachy dostaneš PS3 s Killzone 2... Ty totiž dostaneš Killzone 2 a k tomu přibalenou PS3! xD

RedX
RedX
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nogod@seznam.cz jj zezačátku člověk kňučí, ale pak pohoda. Doporučuju hrát mulťáky, ty naučej o ovládání hodně.

Halemme
Halemme
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek89 Dobra volba. Neboj na gamepad si zvyknes. Po chvilce ti to ani neprijde a budes si uzivat komfort ktery ti to da... Jo a taky doporucuju nejaky bundle, protoze jsou vyhodnejsi. Dokonce bude bundle s KZ2, ale nevim jak to bude s dostupnosti u nas.

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek89 Dej si bacha at si koupis 80GB s bundlem protoze kolikrat prodavaji PS3 bez bundlu draz nez s bundlem

TatrankaX
TatrankaX
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek89 Rozhodne nebudes litovat ja jako malej mel PS1 a minulej rok si koupil PS2 a PSP,ted uz jenom cekam na nejakou prilezitost a PS3 je doma =D konzolovky jako DMC,God of war,Resident evil,Final fantasy,Soul calibur apod. ti brzo prirostou k srdci a na ovladaci se hrajou skvele,s FPSkama sem mel zezacatku trosku problem ale ted se me na tom hraje pohodlneji nez s mysi...

blb117X
blb117X
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zravicko :) Rozhodne si nemyslim, ze by Jirka nejak poskozoval hry na konzoli Sony- kdo cetl jeho uzasnou recenzi na MGS 1 ve starickem PSM, musi mi dat za pravdu. KZ2 jsem samozrejme, jak asi skoro vsichni tady, nehral (ani nemam PS3). Ovsem videjka vypadaji moc pekne, to se musi nechat.

Hodnoceni 8/10 je rohodne solidni. Ovsem otazka, kterou uz jsem nekolikrat zminoval, je plytvani vysokych hodnoceni na hry, ktere si to nezaslouzi. Treba novy Prince - 9/10...toho jsem hral, a muzu s klidem v dusi rict, ze tohle hodnoceni si hra nezaslouzi. Ale jak jsem rekl, KZ2 jsem nehral, takze nemuzu hodnotit.

Ale ted k recenzi : Jak uz tu nekdo zminoval, tvurci si hodne zakladaji i na MP - chapu, ze jedna hodina je zalostne malo na jeho zhodnoceni, ale uz nechapu, ze v recenzi nebyl vubec zminen. Ano, hra je to ocekavana, a kdo se o ni zajima, urcite vi, ze tam nejaky MP je - ale v recenzi mohlo byt zmineno alespon to, ze ho otestujete pozdeji, nebo ze tam aspon nejaky je. Dalsi technicka vec je, ze nebyl zminen ten system kryti ani to, jestli se tam daji ridit nejaka vozidla/stroje/cokoliv. Jsou to malickosti, ale tak profesionalni autor, jakym Jirka bezesporu je, si mel uvedomit, ze kdyz recenzuje tak hypovanou hru, mel by se o techto featurach aspon sluvkem zminit. Jinak ovsem chvalim snahu o minimum technickych udaju a za vypichnuti toho, jakou hra disponuje atmosferou - jen houst a vetsi kapky (i v dalsich recenzich, je fajn kdyz ma hra krasnou grafiku a nema technicke chyby, ale pro me je atmosfera velmi dulezita).

To je tak nejak vse, co sem chtel sdelit. Nechci zadny flame, toho uz je tu dost i tak :-)

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele, vy kteří tomu chcete dát minimálné 9/10, můžete mi říct proč? Chci důvody, čím vás ta hra tak ohromila (byť jste ji nejspíše ještě nehráli). Není pro mě důvodem, že je to nejlepší akce na PS3 a není pro mě důvodem ani to, že to dávají všechny světové weby. Chci vědět, co ta hra má, co jiná nemá, aby si zasloužila své hodnocení. Neberte to jako útok, jenom mě to zajímá. Protože recenzent v recenzi těch 8/10 zdůvodnil a podle mě vcelku rozumě. Teď je tedy řada na vás.

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Killzone 2 is only a short month away from hitting shelves, but the game will definitely be worth the wait. The single-player experience is a truly enjoyable campaign across the Helghast home world that will test your skills, particularly on the higher difficulty levels, and the game simply looks phenomenal for a console shooter. But perhaps the strongest segment of the game is the extremely deep multiplayer, which gives seven basic classes with which you can create your own customized super-soldier after performing your class-specific duties. Not only did Guerrilla achieve a milestone of delivering a great exclusive title for Sony's PS3, it delivered one of the better shooters to come along in a long time. Get your hands on this game.

Graven.F
Graven.F
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy To je snad nějáká reklama, ne? jak může být multiplayer extremely deep? Nebo že kampaň je výzvou, když si dáte vyšší obtížnout. No to je vážně na desítku :-)))

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tragedy Ptalse na vaše důvody, né někoho jiného.

Tragedy
Tragedy
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thurgaus On to tu někdo hrál? Vychází to až za měsíc :) Jinak toto je shrnutí toho co si od té hry slibuju. Je to z recenze na IGN. Předpokládám tedy (doufám) že ta hra taková bude a že až si jí zahraju, tak to budou i mé důvody proč se mi líbí :)

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thurgaus Tragedy, dejme tomu. Ale spousta lidí tu píše jak kdyb tu hru hráli alespoň měsíc.

deloix
deloix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus kamarad píše pro nějakej web a má tu preview verzi a prej to místama dostane takovou atmosferu z hlediska grafiky animace a vseho co k tomu patří, že je to fakt jak nějakej CG filmeček... Takže i kdyby byla hratelnost jen na 7/10 tak zbytek to dožene, že člověka ani nenapadne to hodnotit nějak hůř...

taky čekam že to nebude hratelností horší než KZ1

Nokato
Nokato
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus Grafika je nejlepší, co jsem zatím na Next-gen konzolích viděl, místy máš pocit, že sleduješ film... Hratelnost je taky skvělá, měl jsem možnost hrát preview verzi u kámoše a fakt mě to překvapilo, hrálo se to více než dobře a příběh je taky skvělej... Je to v současnosti nejlíp vypadající (celkově, ne jen graficky) FPS na PS3... :)

PICEKcz
PICEKcz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni to nahodu ten typek, ktery dal za 8 MGS4???? Jestli jo ,tak me to vubec neprekvapuje.... Hrej.cz, co se to stebu deje posledni dobu???....

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PICEKcz ...hrajou hry s otevřenýma očima...?

risix
risix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hlavacek85@seznam.cz Chtel si napsat s klapkama na očích ne ?

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Nechtěl, děkuji za optání.

risix
risix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix To byla řečnická otazka , děkuji ......

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix To ta v 30. 01. 2009 v 10.04 taky, není zač.

risix
risix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix "to ta 10:04, taky", opravdu tam zadnou nevidim.....

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix Tak to si žádá brýle s dvaceti dioptriemi na každé oko, drahý pane.

hlavacek85@seznam.cz
hlavacek85@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

8/10? Přátelé, to je tedy skandální. Risixi, podporuji tě v nabonzování Pavlovského na národním výboru.

(upozornění, kdyby náááhodou někdo nepoznal sarkasmus...)

risix
risix
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hlavacek85@seznam.cz Proc , ty nekoho bonzujes , když neudela poradne praci , ja ne , bud mu nezaplatim nebo si priste pozvu nekoho jineho - asi maš divne praktiky .....

thurgaus
thurgaus
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věcný komentář k recenzi KZ2 na GT:-). (viz. obrázek) Tomu říkám být blbý jak pudštok.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
30. 1. 2009 07:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thurgaus To je otaconuv guru joe. Retardi sobe.

Reklama
Reklama