Zpět na článek

Diskuze: Killpšouk 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

toneno@email.cz
toneno@email.cz
Level 1 Level 1
5. 3. 2011 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to vojtik666: tohle by se ale dalo napsat o všem. Kdyby se každý řídil podle tvé poslední věty byla by tu nuda a všichni by jsme si mohlli na krk připnout velký zvon.

Plazmos
Plazmos
Level 1 Level 1
2. 3. 2011 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Hrál jsem a souhlasím, že z hlediska konzistentnosti a atmosféry je to krok zpět oproti sevřenější dvojce. Ano, je to neoriginální a přejímá to strukturu Call of Duty (zběsilé skákání z jednoho místa na druhé), hratelnost je podobná, jen je to prostě podle mě ve všech "filmových" aspektech (vizuál, prostředí, hudba) lepší a to z toho pro mě dělá lepší zážitek. Je to řadový komerční titul a do herní historie se jistě nezapíše, ale je to profesionálně odvedená práce, tak nechápu potřebu to za každou cenu kritizovat. To je jako kritizovat Ramba 4 za to, že je to jen masakr bez pořádného děje. Někdy se chci na dlouhé hodiny ponořit do originálního a komplexního herního světa, jindy přijdu vystresovaný z práce a chci na hodinku odložit mozek při intenzivní akční jízdě. A od toho mám Killzone 3.

Ursus
Ursus
Level 1 Level 1
2. 3. 2011 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vortex.safa: ehm, na pc se v něčem "ty dnešní" liší? ;)

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
2. 3. 2011 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plazmos: pokud si nehral, tak rozumim, ze nechapes, pokud jsi hral, tak jsi musel videt ten napis po celou dobu hrani, kterej rikal "CALL OF DUTY".
Tohle proste neni pokracovani KZ2, tohle je vmestnani vseho moznyho do jednoho gulase a hlavne rychle skrz a co nejvic vybuchu a je uplne jedno, jak trapne to vyzni :)

VenoM119
VenoM119
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
2. 3. 2011 04:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy: The Darkness

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BluD: Sleduju je jednou dvakrát denně přes rss a jsou stejné, rychlost proměnlivá, kvalita rozporuplná. :)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Novinky mi přijdou stejné, v článcích je lepší Hrej. Diskuze... težko říct. Na games.cz vždycky akorát vzzeknu.

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TeO: Games.cz je zapleveleno onanií nad vlastním hardwarem a nenávistí vůči hardwaru jinému. Neexistuje tam jediná diskuze,kde by někdo nedával něco za vinu konzolím a nenadával na ně. Tady se tenhle směšný problém odehrává ve své diskuzi, tam je to všude a pořád. Taky tam chodím, ale najít tam rozumný názor, to je jako hledat jehlu v kupku sena.

Jinak je docela sranda, že se o konkurneci diskutuje pod Zlovědovým článkem:o)

clarc
clarc
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

s clankem souhlasim. tyhle prehypovane a nekvalitni hry jen nici herni scenu.

Xenty
Xenty
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DaveD.: No, hrej, bonusweb i doupe mivaji v posledni dobe vsichni clanky dost nekvalitni. Nejvic mi zustava rozum stat nad bonuswebem, ale ani hrej a doupe me v posledni dobe moc neuspokojuje. Jakoby se vsichni zajimali jen o srandu a senzaci a nikdo neprinese aktualni informace. Jeste, ze existuje taky zing.

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem si myslela, že se hrej.cz vzpamatovalo a tohohle šaška už vyhodili, když tak dlouho nepsal, ale asi jsem byla naivní :).

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DaveD.: Ono s hodnocením her je potíž. Člověk musí předem přijmout určitý podmínky, kritéria, na základě kterých bude danou hru hodnotit. Zlovědových kritérií se kvůli tomu bahnu negativismu jaksi nemůžu dobrat. Člověk by skoro řekl, že od her očekává intelektuální pastvu, nebo aspoň jakousi originalitu, což je téměř absurdní, a člověk takto přemýšlející dříve či později narazí, protože hry takové ambice (zatím) ani nemají. Vyčítat Call of Duty jeho "callofduty-ovost" je jako nadávat Řepkovi, že je moc fotbalista. Herní průmysl se recykluje, seč může, a mnohem důležitější otázkou je, jestli se dokáže recyklovat dobře. Chtělo by to trochu víc "top gearovosti" - lásky ke svému koníčku - a pak to určitě půjde dělat lépe. Hry i psaní o nich. S přemýšlení o nich je vždycky potíž, protože se snadno můžete dobrat výsledku, že jsou vlastně blbé. Jenže tak to není. Ony si totiž na víc nehrajou, což je důležiý přijmout. Pak to bude zase jen zábava.

_TeO_
_TeO_
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím připustit, že článek skutečně humor obsahuje. Velmi mě pobavilo, když jsem se dočetl, že Killzone 3 je mezi Black Ops a Halo tím nejslabším. Já si totiž celou dobu myslel, že jsou to všechno totální sraky. Teď se zdá, že jim i Zlověd přisuzuje jistou kvalitu. Jenže pak nerozumím tomu, co o Halo - Rýč a Call of Stupid napsal kdysi. Nějakých pozitiv byste se nedočkali. Teď to snad vypadá, že chlapíkům z Guerilly chybí talent, zatímco chlapíkům z Treyarch a Bungie nikoli. Kdo se v tom má vyznat?! Dokud byli všechny Zlovědem kritizované hry na stejné úrovni sraky, dalo se to brát jako "legrace". Jenže nyní jako by se posuzovalo, která z nich smrdí míň. Absurdní.

Slig-cz@seznam.cz
Slig-cz@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 06:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Premejslim nad vyznamem tehle radob vtipnych clanku.K cemu vlastne slouzi? Redakce zrecenzuje hru, ta dostane 9/10 a o tri dny pozdeji se tu objevi tohle.Ma to slouzit k nasrani hracu, kteri na zaklade prvni recenze hru koupili?Je to jakesi vystreleni si ze ctenaru?
Zaden jinej svetovej web nepise dve scela protichudne recenze.
Proc redakce shazuje sama sebe? Daji se pak vase recenze brat vazne a maji vubec nejakou hodnotu?Tyhle clanky jsou dosti divne, tedy hlavne ten pristup redakce ke ctenari.

E-bomba@seznam.cz
E-bomba@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 01:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Svet na nic neceka, svet si uziva vyborny mp v KZ3.Brutalni jatka v dusne atmosfere, kde je kazdicky vystrel odou na radost.

JohnnyBane
JohnnyBane
Level 1 Level 1
24. 7. 2014 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedopatřením jsem se kvůli zdejšímu spamerskému útoku dostal k tomuto článku.
Rázem se stal mým nejoblíbenějším zde na hrej zároveň s autorem Zlovědem Z. Nechutilem. Doufám, že absence smyslu pro humor od místních nezletilých přispěvatelů nebyla důvodem ukončení spolupráce hrej.cz s autorem článku.

Deadmann
Deadmann
Level 1 Level 1
5. 3. 2011 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nebo by se lidi spíš naučili potlačit svoje ega? Jejich názor beztak hovno znamená když se to vezme kolem a kolem:)

Redsnake
Redsnake
Level 1 Level 1
3. 3. 2011 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super článek :-) Ale i tak si KZ3 zahraju, i když asi pak půjde rovnou do bazaru, nejsem multiplayerovej hráč.

A pro ty kdo jsou díky článkům Zlověda Znechutila naštvaný bych vzkázal - berte to s nadhledem a zkuste nebejt chvíli faboyi své vlastní značky, ať už je to PS3, X360 nebo PC.

vojtik666@atlas.cz
vojtik666@atlas.cz
Level 1 Level 1
2. 3. 2011 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Soudit nějakou hru je sporné,,, a ať už jeden člověk řekne ,že je to blbost a druhý naopak, že je to dobré. Tak to jen svědčí o tom, že každy znás má jiný názor a já nikomu necpu ten svůj. :-)

john.richard@email.cz
john.richard@email.cz
Level 1 Level 1
2. 3. 2011 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vtipné počteníčko na konec směny... Domů jdu díky Zlovědovi s úsměvem na rtech... :)

vortex.safa
vortex.safa
Level 1 Level 1
2. 3. 2011 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ursus: Na PC už skoro šest let hraju jen Dotu a CS, tak nemůžu soudit. :)

KAREL-KRATOS
KAREL-KRATOS
Level 1 Level 1
2. 3. 2011 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plazmos: mě připadá atmosféra K3 lepší než k2

Yojimbo
Yojimbo
Level 1 Level 1
2. 3. 2011 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, chápu, že ty články mají zřejmě částečně něco do sebe, ale nemusel by každý začínat mnohdy rádoby vtipným přetvorem originálního názvu. Například tento je jeden z těch opravdu špatných a jen dokazuje určitou linii, která se vede celým článkem. Tu nutnost být za každou cenu vtipný a kritický, což rozhodně není OK. Osobně se mi tento styl komentářů vůbec nelíbí. Články se očividně snaží přiblížit legendární Jámě pekel Dana Vávry, ovšem Dan Vávra je věhlasný herní vývojář, není to hlavním povoláním redaktor (i když v současné době ano) a tak se ty komentáře i braly. Jako jiný úhel pohledu, pohledu člověka, který za sebou má nějaký background. Zde je pouze redaktor skrytý za pseudonymem, v jedné chvíli masturbující v recenzi nad úžasnou hrou oficiálně podepsán, v druhé chvíli se vypisuje z deprese, že hry nejsou jak filmy od Tarkovského, že je to ve většině případů jen zábava pro masy.

Osobně se mi taky zdá, že Hrej úrovní kleslo, ale důvod je jednoduchý. Především magazín nedělá jméno, ale lidé a ti nejlepší přešli do games.cz. Je to velice znát. Jak v článcích, tak ve všech dalších médiích k magazínu přidružených, jako je třeba podcast. Bohužel pro Hrej musím konstatovat, že lidé, jako je Lukáš Grygar, Martin Bach, Petr Poláček, to jsou renezanční lidé, kteří mají mnohem širší záběr, než jen videoherní scénu, i když je pro ně majoritní. A je to znát v myšlenkovém rozsahu jejich článků, či diskuzí v podcastu a pod.

Deadmann
Deadmann
Level 1 Level 1
2. 3. 2011 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kluci off-topic jak HOVADO.

YcemaN
YcemaN
Level 1 Level 1
1. 3. 2011 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tom nejmenovaném webu je problém ten, že tam je podle mě poměr neregistrovaní:registrovaní 5 ku 1, přičemž taková větší polovina těch neregistrovaných jsou "magoři" :)
Proto tam ty "diskuze" vypadají tak jak vypadají.Tady řekněme "kultivovanější" pokud to tak mohu řici proto, že tady neregistrovaní psat nemohou :)

Reklama
Reklama