Killer Instinct chystá grafický upgrade
Bojovka z Xbox One se připravuje na již třetí sezónu, která do hry přinese zásadní změny. V rozhovoru pro server Ultra Combo představil tu nejviditelnější art director hry Chad Greene.
Tím by měly být komplexní úpravy grafického enginu, které hře umožní lépe využít možnosti Xboxu One. Herní arény se tak mohou těšit na upravení barev, nový realističtější systém osvětlení a odrazů. Nový vzhled se nebude týkat pouze arén z nadcházející třetí sezóny, ale vývojáři do nové podoby předělali i dosavadní lokace.
"Nás systém osvětlení byl velice specializovaný a nadešel čas na generální opravu," rozpovídal se Greene na konto grafického upgradu.
"Sešli jsme se jako tým a rozhodli se užít systém, kterým do hry dostaneme dynamické osvětlení, ale můžeme jej použít ve stávajícím herním enginu. Jakmile byl na svém místě, naše arény se dočkaly nového nasvícení za pomoci nových nástrojů a i postavy obdržely aktualizaci svého osvětlení, které nyní reaguje se světly v aréně. Postavy nyní zapadají do scén realistickým způsobem - jsou dobře integrované, ale stále viditelné - což je v bojové hře obzvlášť důležité."
Jedno se vývojářům upřít nedá. V přímém porovnání dosavadního a nového vzhledu vypadá Killer Instinct ve svém třetím roce opravdu mnohem lépe.
Hráči si kromě nového osvětlení přijdou i na klasický obsah v podobě třech nových arén a nových bojovníků. Do soupisky různorodých postav se přidává Arbiter z Halo, kterého společně s jeho speciální arénou představuje nově uvolněné video.