k-takahashi-vysvetluje-o-cem-je-noby-noby-boy
Novinka K. Takahashi vysvětluje o čem je Noby Noby Boy

K. Takahashi vysvětluje o čem je Noby Noby Boy

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

Reklama

Keita Takahashi je zvláštní chlapík s príma nápady. Dokázal ohromit svět svou prvotinou Katamari Damacy a hodlá to zopakovat i se svým druhým projektem Noby Noby Boy, který vyjde na PlayStation Network už tento týden, konkrétně ve čtvrtek. Možná až tehdy se dozvíme o čem vlastně tenhle kousek bude, protože se to moc nepovedlo ani samotnému vývojáři, který se o to včera pokoušel. "Chápu, že jsem ještě nebyl schopen nikomu říci, o čem vlastně Noby Noby Boy je. Zjednodušeně - hráči budou mít pod kontrolou natahovacího človíčka, hlavní postavu hry. Toho budete muset všemožně natahovat a ona délka se bude nahrávat do celkové databáze všech hráčů. Z té bude vycházet druhá postava - holčička. Ta se bude nacházet na Zemi a její velikost se bude odvíjet od kombinované délky všech človíčků aktivních hráčů. Tím, jak se všichni človíčkové budou prodlužovat se bude zvětšovat i holčička. A pokud se zvětší tak, že přeroste sluneční soustavu, tak se odemknou nové úrovně pro naprosto všechny hráče na světě, takže úplně všichni hráči budou vlastně spolupracovat, aby se dostávali dál a dál." Takahashi chápe, že se jedná o velmi složitý a na první pohled lehce zmatený koncept, ovšem je to přesně to, co s Noby Noby Boyem zamýšlel. "Chtěl jsem udělat hru, kterou není lehké popsat slovy. Chci, aby si hráči říkali 'Nevím proč, ale baví mě to hrát.' Už brzy si to budete moci vyzkoušet na vlastní kůži." Pravda, už za dva dny, exkluzivně pro PlayStation Network.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama