Just Cause 3 bude především zábavné
Třetí díl open-worldové akce nehledí na žádné hluboké poselství nebo vážná témata. Šéf vývoje Roland Lesterlin v rozhovoru pro Game Reactor uvedl, že zábava a hravost jsou pro připravovaný titul tím nejdůlžitějším.
Na začátku vývoje se tým rozhodl nejprve navrhnout herní systémy a udělat snadné ovládání všemožných aktvit, které pak samy hráčům vytvářejí zajímavé a zábavné momenty.
"Just Cause je v první řadě sandboxová hra," říká v rozhovoru Lesterlin, "takže jsme hned od začátku do něj přidali spoustu nástrojů, se kterými si hráči mohou vytvořit vlastní šílené akční scény, které jinde nenajdou. Samozřejmě, že tu máme příběh, ale lidé k Just Cause přicházejí kvůli divoké a přehnané akci v sandboxovém světě."
"Když si hraju s fyzikou a přišpendlím tady chlapíka ke zdi a vedle něj dám auto a tohle všechno vybouchne, tak je to prostě legrační. Kdybyste vedle toho měli vážný příběh, tak by to spolu moc nesedělo. Takže náš příběh má v sobě podobný humor. Umožňuje nám to být trochu teatrální."
Lesterlin doufá, že se do hry promítne to, kolik zábavy si vývojáři užívají při jejím vytváření. "I když jsme s herci na place a ukazujeme jim video, jak ta hra vypadá a říkáme ji 'Tohle je ta scéna, tohle se tam teď děje,' tak jim na očích vidíme, že si myslí, že je to hodně ulítlý. Ale pak z nich samozřejmě dostanete skvělý humor, protože máme fakt úžasný herce, kteří tyhle polohy zvládají. Je to ta atmosféra béčkového akčňáku. Chceme si udržet tu přemrštěnost, divoké postavy a šílené scény."
Jak se Just Cause 3 povede se přesvědčíme na konci tohoto roku, vývojáři z Avalanche Studios míří datum vydání na vánoční sezónu 2015. Hra vyjde na PC, Xbox One a PlayStation 4.