Zpět na článek

Diskuze: Joseph Olin: "Herní recenzenti jsou líní jak veš!"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

-Rob-
-Rob-
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale tak ja s nim docela souhlasim. Taky se mi nelibi ten trend, ze herni weby musi napsat super-mega-exkluzivni recenzi nejlip jeste nez hra vyjde a kdyz ji napisou treba az o tejden dyl, tak jsou to strasny luzri. Tohle podle me ani nejsou recenze, jako spis prvotni dojmy. Na to aby se dala hra, hudba, film, knizka apod. trochu objektivne zhodnotit je potreba trochu casovyho odstupu. Hodne casto zjistuju, ze nejaka hra me prvnich par dnu bavi strasne moc, ale za tejden uz ji nemuzu ani videt, a hra, ktera se mi treba zezacatku nelibi vubec, me postupem casu vtahuje cim dal vic a vic. Jenze to uz se z zadny tyhle exkluzivni recenze clovek asi nedozvi. Chapu, ze kazdej je na hru po vydani natesenej a chce si o ni precist co nejdriv, tak tomu tyhle recenze prijdou vhod, ale podle me by nebylo na skodu po case i sepsat nejakou recenzi, ktera hru hodnoti po dohrani v klidu a trochu s odstupem..

sleepless.
sleepless.
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak krasny to je vykrik do tmy a samozrejme vytrh z kontextu. Myslim, ze jeste behem sveho pusobeni v Eidosu slo Olinovi spis o to, aby recenzenti davali firmou zamyslena cisla, nez aby ty hry nejak dlouho hrali :) Kazdopadne bylo by fajn mit na vsechno jednoznacna pravidla - recenze az po dohrani, odhaleni vsech bonusu atd..

Jenze recenze na cokoli - film, hudebni album, divadelni predstaveni - to neni jako pravidelna prohlidka u doktora, nebo garancka u auta, kde se nasledovanim predepsanych kroku dosahne potrebnych udaju, jejichz vyhodnoceni prinese kompletni zpravu o stavu auta ci cloveka. Zkuste to aplikovat na hry, kdyz je kazda jina, pouziva jiny program, ma jinou grafiku, jiny pribeh, jinou atmosferu, je pro jinou platformu, ach boze to je peklo.

Kazdy kdo neco recenzuje ma a musi mit sve vlastni metody, nebo to mohou byt treba pokyny od platku, do nehoz pise. A jedine cim se nakonec musi ridit je pocit, ze to co v recenzi pise, ze to cislo na konci skutecne vyjadruje jeho nazor a pohled at uz to hral hodinu, nebo dve. Ve chvili kdy sepisuje si musi byt jisty, ze o hre vi tolik, aby si mohl udelat nazor, ktery muze bez bazne predhodit ctenarum. Zbytek uz je na ctenari, aby si vybral komu veri, koho nazor uznava a bere jako relevantni, na ci profesionalni usudek a metody se spolehne.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sleepless. Přesně tak. Do hodnocení her se promítají určitá kritéria, která nejdou "změřit" tak objektivně, jako grafika či zvuky. Navíc se musí brát v potaz přitažlivost tématu a grafického stylu, což je subjektivní jako snad nic jiného - každému sedne něco jiného. V jednom podcastu to říkal Farid - kdyby byl Assassin's Creed ze současnosti, nedostal by od něj víc jak osmičku. Tzn. bod navrh jen kvůli settingu, což je subjektivní kritérium...

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch Budu se opakovat, ale znovu nabizim primer s mydlem, o kterem lze objektivne rict ze ma takovou a makovou barvu a muzu se s nim namydlit. Ale jestli mi (a jak) voni, to uz je jina, zcela subjektivni vec.

Takhle muzu o hre objektivne kvaknout, ze je RTS a ma rozliseni X na Y, ale jestli je hratelna? Zajimava? Chytra? Vsechno subjektivni dojmy.

a jeste ad Robotron:
"mnohem vice se hry zacinaji podobat spise tem filmum a tedy i zazitkum z nej. A u toho je vylozene potreba hry dohravat."

Musel bys dokoukat Transformers, abys pochopil, o co jde? Nerikam, ze ma recenzent v pulce odejit ze salu, ale spektakl strizenej na miru urcity cilovce ho nema cim prekvapit. A 9 z 10 her je presne na tyhle urovni zanrovyho prumeru (lip ci hur produkcne zvladnutyho), vys nedosahujou. Tu desatou pak recenzent samozrejme dohraje - jen trouba odlozi treba Mass Effect v pulce hrani a jde na trh s nazorem.

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar Transformes bych nemusel dokoukat, abych pochopil, o co jde. I kdyz jsem ten film nevidel. Kdyby se mi treba nelibil, klidne bych v pulce z kina odesel a pak kamaradum vypravel, ze to bylo hrozny, a ze se nemusim divat na celej film, abych vedel, jaka to byla v celku kravina. Tady bych hodnotil v ramci te vasi subjektivity. Pokud bych ale na film koukal za ucelem napsani recenze, vydrzel bych se divat, at bych si pri sledovani myslel cokoli. Pri sepsani recenze bych pak hledal sam v sobe duvody a opodstatneni proc se mi film nelibil a jestli jsou ty duvody relevantni pro vyjadreni nazoru ctenari tak, aby si on sam mohl odvodit svuj vlastni nazor, jestli by se mu film libil, ci nelibil.

Rekl bych ze prvni ryze subjektivni pristup je neprofesionalni, ten druhy profesionalnejsi.

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar (k tomu dole)

Dobre receno. Ale pak se do veci vlozi fakt, ze hra chce narozdil od filmu podstatne vic casu a ten cas nikdo adekvatne nezaplati (byt jde o normalni praci a malokdy skutecnou zabavu). Tedy jak jsi sam psal, problem v nastaveni systemu. Coz je drahy pan Olin liny videt.. ale ono mu stejne slo o cislicka, jak trefil hrebik na hlavicku Sleepless.

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To srovnani s filmem je mimo - respektive by fungovalo ve svete, kde by valna vetsina filmu vypadala v podstate identicky. Coz je problem her, mily Oline. Nepotrebuju dohravat Doom, abych pochopil, ze je to Doom. Jinak viz Overwatch.

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar Nepotrebujes dohravat doom, abys pochopil, ze je to doom. Pak ale nepotrebujes psat recenze, staci ti napsat jednu na stejne typy her a tu pak jen z casti obmenovat. Hra jako celek neni jen herni princip a hratelnost, je to take dojem a ten se vytvori nejlepe po dohrani cele hry. Cim vice je ve hre pribehu, tim je jeji zakonceni dulezitejsi.

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron Pochopitelne. A o tom problemu mluvim - narozdil od filmu je her s necim alespon vzdalene pripominajicim pribeh minimum.

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar Neni pravda, takovych her je stale vice, a mnohem vice se hry zacinaji podobat spise tem filmum a tedy i zazitkum z nej. A u toho je vylozene potreba hry dohravat. A do budoucna to bude stale zretelnejsi.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
31. 7. 2008 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Grygar Příběh se stává stále důležitější složkou her, a role scénáristů a autorů dialogů stále stoupá. Hry se mnohem více podobají filmům (a nezřídka knihám!!), než dříve, a hráčů vyžadujících příběh je stále víc; možná je to proto, že prvotní generace hráčů stále více stárnou :-)

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenzent by měl hru jednoznačně dohrát. Často konec dělá divy a rozhoduje zdali se hra dostane až mezi nejlepší hry všech dob.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Já si myslím, že dohrání hry by neměla být podmínka. K čemu je ti geniální konec, když je celá hra úplně blbá a špatně se hraje? K ničemu.

Navíc dohrát nějaké opravdu velké hry, které mají třeba několik konců je pořádná makačka.

Recenzent na sebe přece bere odpovědnost, že ta jeho pětka je opodstatněná, bez ohledu jestli hru dohrál, nebo ne. Měl by se ve hře dostat tak daleko, hrát ji tak dlouho a vyzkoušet tolik možností, aby ho to všechno přesvědčilo, že je to na pětku. Pokud by měla průměrná hra kvalitní konec, tak to bude pořád jen průměrná hra s dobrým koncem. Konec není samospásný.

-Dexter-
-Dexter-
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch No takhle jsem to úplně nemyslel, ale jde o to že konec ve člověku může vyvolat naprosto úžasný zážitek, který může zastínit zbytek hry. Koncem každopádně nemyslím poslední minutu. A taky naopak konec může hru zničit. Jako příklad dám film a knihu co jsem v poslední době viděl/četl. Konečně jsem viděl Fight Club a celou dobu to bylo slušné, ale až od zvratu to bylo naprosto geniální. Naopak jsem četl od Kinga Puls, která byla celou dobu dobrá a konec mě hodně zklamal.

Každopádně samozřejmě pokud je hodně špatná tak jí nemá cenu hrát víc než hodinu, protože víc by nedal ani průměrný hráč. Ale pokud je hra dobrá a epická, je dohrání na místě.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-Dexter- Jasně, v ten daný okamžik tě konec může naprosto okouzlit, ale s odstupem času to bude pořád jen ta blbá průměrná hra s fajn koncem. Každé dílo má své slabší a silnější chvilky, ať už je to film, kniha či hra. FIlm může být průměrný, nudný a špatně sestříhaný a nezachrání to ani hrozně cool bullet time výbuch na konci. Převládat vždy bude většinový dojem.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to co ten pán povídá není pravdou, sice je pravda že existuje trend "první recenze", který může vést k těmto závěrům, nicméně je to jako když se na celou PC komunitu všichni vývojaři koukají zkrz prsty a nadávaj, že jsou to všichni piráti :P - prostě se to hází do jednoho pytle

osobně se mi líbí, když třeba jeden web recenzuje hru půběžně jako na games.tiscali.cz jako u GTAIV např., prostě tématický týden s vybraným titulem, který si to zaslouží atd.

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U epickych her, ktere jsou ke zrecenzovani nejnarocnejsi, je to samozrejme pravda. Kritik si musi projit celym pribehem od zacatku dokonce, kdy prave konec nekdy byva nejzasadnejsi v celkovem dojmu z hry. Konec je v epicke hre vyvrcholenim, stejne jako ve filmu, v literature. Dobry nebo spatny konec muze zcela zazdit, ci podporit dojem z hry. Bohuzel dohrani prave techto her zabere nejvice casu, takze jenom velci nadsenci z rad recenzentu si je mohou dovolit dohrat. Pak samozrejme dochazi k tomu, ze recenze nejsou tak dobre, jak by si hry zasluhovaly. Je to ale jednak otazka medii, ktere chteji mit recenze co nejrychleji, a pak otazka penez, kdy za jednoduchou strilecku, kterou dohraje recenzent za par hodin, dostane stejnou financni odmenu, jako za nekolikrat delsi napr. JRPG. Takze Joseph Olin ma castecne pravdu, hanba ale nepada tolik na recenzenty samotne, jako na system, ktery nepodporuje recenzenty v tom, aby se jim vyplatilo delsi hry dohravat.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
31. 7. 2008 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron Já myslím, že za recenzi malé záležitosti možná nedostane tolik, co za recenzi průlomových her. A z těch vlivů, otázka je, kolik dá médiu či recenzentovi samotný vydavatel/distributor (fuj! - ale třeba i nepřímo, že jo...).

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant Pri odmenach za recenze nehraje roli jestli je hra mala nebo velka, jestli je to budget, nebo AAA titul, to vsechno se odehrava ve stejnych relacich, maximalne +- par korun, jestlize se sefredaktorovi zda recenze dobra, ci odflaknuta. Aspon tedy brano ze zkusenosti externisty.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
31. 7. 2008 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron Hm, vždy jsem si myslel, že rvačka o velké tituly je způsobena mimo jiné i vyšší odměnou (dobře si zahrát a ještě dostat dobře zaplaceno).

Tak teď nevím, možná že recenzovat odpadní hry taky není špatné, dohraný je to snad rychle, recenze bývají kratší, recenzent může házet vtípky a kydat hnůj, asi se to dobře píše, odpovědnost asi přeci jen menší, a odměna taky dobrá, do toho bych klidně šel.

Nebo je odměna alespoň vztažená na stránky?

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron Ano, recenzovat jednodussi a kratsi hry je pro recenzenty vyhodnejsi. Rekl bych, ze rvacka o velke tituly je proste dana tim, ze recenzenti jsou hraci jako vsichni ostatni a chteji proste hrat to nej, co muzou ukoristit :)

Dodatek, myslis na stranky jako mnozstvi textu? Cim vice stranek, tim vice penez? Tak to v zadnem pripade. Delka recenzi je relativni vzhledem ke kvalite podanych informaci. Spise je preferovan kratsi primy text, nez dlouhe obkecavani toho, co lze vyjadrit v jedne vete.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron pohybujes se s tema tvejma predstavama nekde uplne mimo realitu, dobra polovina z toho, co jsi napsal vychazi pouze z tvych domnenek a je chybna a gyganti by ti nemeli verit ani dobry den :)

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron Nejde o to, kdo mi co veri nebo neveri. Pokud by si nekdo delal na zaklade zde podanych informaci nejakou vlastni predstavu, tak ja jsem uvedl svuj pohled, zkusenosti a duvody, ktere me k takovym nazorum vedou. Ty jsi, krome bezduvodneho shozeni toho, co jsem napsal, neuvedl vubec nic.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka je, jestli chceme recenze ještě předtím, než bude hra v obchodech, nebo radši recenze s měšíčním zpožděním (v případě časopisů) a s tím, že je dotyčný zahraje opravdu poctivě?

Taky mi připadá nefér hodnocení spousty her, ne kvůli tomu, že něco dostalo šestku nebo sedmiču, ale kvůli tomu, že to hodnocení někdo vyřkl na základě pár hodin hraní. Běžný hráč si nekupuje tolik her kolik recenzet dostane, tudíž svoje hry hraje mnohem déle než recenzent a tak v nich může objevit spoustu věcí, které onomu "profesionálovi" unikly.

Chceme to rychle, nebo to chceme řádně?

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě markantnější je ta "lenost" recenzentů u MMO her. Když vyjde taková hra, tak je to většinou pořád ještě beta verze a recenze jsou vlastně jen "dojmy z bety". Ideální recenze na MMO hru by měla být trojitá - první recenze hned na počátku spuštění (aneb dojmy z bety), druhá recenze po půl roce (aneb skutečná recenze) a třetí recenze třeba po roce, roce a půl (pokud by to mělo ještě cenu samozřejmě - a to by byla uležená recenze s odstupem a čistou hlavou). Hra se tak při jejím spuštění nemusí recenzentovi subjektivně líbit a napaří jí horší známku, za půl roku lepší známku a za rok bude natolik vybroušená, že si zaslouží třebas klidně osmičku. Jenže tohle schéma jsem snad ještě nikde neviděl. Občas se někdo MMO hrám věnuje trochu víc, ale ne takhle.

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overwatch A to nemusime chodit ani daleko k MMO. Casto se i single hry lisi z mesice na mesic, z tydne na tyden, diky patchum. Napr. nyni, kdyz vyjde patchem prepracovana verze Zaklinace - napise nekdo recenzi znovu? (byl by to dobry napad) - a to je jeste ten dobry priklad, protoze uz v zakladu ta hra dostavala pozitivni hodnoceni. Ale jsou hry, ktere v recenzich v prvni verzi schytaji spatne body za bugy a za mesic je situace uplne jina.

Tady ale samozrejme nechci obvinovat recenzenty, to je problem zase systemu a vyvojaru samotnych. I kdyz druhe recenze (par tydnu, ci mesicu po-T) by byla hezka vec,... I kdyz si zase dovedu predstavit, ze by vydavatel nechtel davat na takove druhe a treti recenze penize, nebo aspon castky, jako na skutecne recenze.

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron Pokud si to dobře pamatuju, tak u toho zaklínače to bude spíš jen takový "technologický update" - nové skiny, dabing apod. Žádné zásadní vylepšení pro samotnou hratelnost či příběh (pokud teda vím, nechytat za slovo). Ale máš pravdu, i u single player her se to často mění. Ale sp hry jsou mnohem vychytanější už v době vydání, než MMO...

U MMOčka se prostě v určité fázi beta testování řekne že "už dost", jde se s kůží na trh. A najednou je z toho full verze. Přitom je to prakticky ještě třeba půl roku, někdy klidně i rok beta...

Kekukaba
Kekukaba
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Něco na tom bude, sice nejsem redaktor, ale zase si myslím, že je nemožný aby u každé hry strávil recenzant třeba 30 hodin ...

major_Kalash
major_Kalash
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen tak dál, Jozefe Oline! Olé!

Luke
Luke
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale simvas, kdo by dneska cetl recenze, kdyz mame MetaCritics a GameRankings ;)

Overwatch
Overwatch
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke Já právě MetaCritic používám k tomu, abych si našel na danou hru spoustu recenzí a ty si pak přečtu :). Samozřejmě jen na hru, která mě opravdu zajímá.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
31. 7. 2008 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luke lenochu

gygant
gygant
Level 0 Level 0
31. 7. 2008 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Médií papírových, internetových, televizních je na světě moc. I recenzentů je tudíž hodně.
A teď jde o to, jestli chce být médium, potažmo recenzent brán jako špičkový, nebo ne.

Je to jako s každým jiným povoláním. Existuje i nějaká zpětná vazba, čili špatné médium a špatní recenzenti nebudou mít publikum, případně tedy zaměstnání. Špičkové médium a kvalitní recenzent si pak své místo na výsluní najdou.

A u nás jde pak o to, jaký zdroj informací si vybereme, a jací recenzenti nám sedí. I recenzent má nepochybně právo na určitou (!) míru subjektivity. Remcat pak nad "chabými" (buď opravdu lajdáckými, povrchními či nezkušenými recenzenty, nebo prostě takovými, jejichž styl/názory nám nesedí) mi pak připadá poněkud zbytečné.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant nemel by mit pravo na trochu vetsi miru subjektivity, kdyz uz je ta recenze "subjektivni slohovy utvar?" :)

gygant
gygant
Level 0 Level 0
31. 7. 2008 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald Však to píšu. Výraz "určitá míra subjektivity" dává svou neurčitostí výkladu věty poměrně velkou svobodu :-)

Robotron
Robotron
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald Ze herni recenze je subjektivni slohovy utvar si radi vymysleji recenzenti, kteri se chteji vyhnout odpovednosti. Kritika je subjektivni utvar, - recenze a zvlaste herni pracuje jak s objektivnimi, tak subjektivnimi aspekty popisu a hodnoceni.

Jaromír Möwald
Jaromír Möwald
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robotron !!! slovo do pranice

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak, tak Oline. Jsou pěkně shnilí. :D Jinak nejednou se mi stalo, že se hra začínala pořádně rozjíždět někde v půlce a jiné jsou po celkem zajímavém začátku nudné. Jenže na pořádné projítí hry nemá asi recenzent zrovna moc času. Je dobré si přečíst dojmy fanoušků nebo hráčů, co to dopařili. Nejlépe co nejvíc. Aspoň já to tak dělám, než si něco koupím.

Bieseger
Bieseger
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já s vámi nesouhlasím, člověk hru nemusí dohrát celou aby si na ni udělal objektivní názor, je rozdíl mezi dějovou kvalitou hry, příběh atd. a zpracováním hry, grafika, hudba, hratelnost, ty poslední 3 věci se dájí zjistit i z pár hodin hraní. A pokud se recenzent nechá ovlivnit příběhem, jeho názor už nebude tak objektivní.Toť můj názor.

mickthemage
mickthemage
Level 1 Level 1
31. 7. 2008 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano, banda leniva! Keby hry dohravala tak ako sa maju, nemohla by Hel..., ehm vlastne nic... ;) skratka, flakate to!

Po pravde, povedal by som, ze GTA4 je v tomto vynimka. Ked dlzka vacsiny dnesnych hier nepresahuje 8 hodin, tak za tie 3-4 hodinky hrania sa da dostat zhruba do polovice hry, a to uz sa aky-taky obraz o hre spravit da. I s jej muchami, pripadne kladmi :)

Reklama
Reklama