Ještě není dobojováno. FTC údajně zvažuje odvolání, soud s Microsoftem ohledně akvizice Activision Blizzard může pokračovat
i Zdroj: Activision
Novinka Ještě není dobojováno. FTC údajně zvažuje odvolání, soud s Microsoftem ohledně akvizice Activision Blizzard může pokračovat

Ještě není dobojováno. FTC údajně zvažuje odvolání, soud s Microsoftem ohledně akvizice Activision Blizzard může pokračovat

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

1

Na šampaňské je zatím možná příliš brzy. Poslední zprávy naznačují, že FTC nehodlá utéct bez boje.

Reklama


  • FTC se údajně přiklání k odvolání proti výsledku soudního sporu s Microsoftem
  • Zprávu nabídl Bloomberg
  • Na odvolání je čas do páteční půlnoci

“Jsme zklamáni tímto výsledkem vzhledem k jasné hrozbě, kterou toto spojení představuje pro otevřenou hospodářskou soutěž v oblasti cloudových her, předplatitelských služeb a konzolí. V nadcházejících dnech oznámíme další kroky, kterými budeme pokračovat v boji za zachování hospodářské soutěže a ochranu spotřebitelů,” reagoval na rozhodnutí soudu tiskový mluvčí FTC - Douglas Farrar. 

Čekání je u konce: Microsoft vyhrál, akvizice Activision Blizzard může proběhnout
i Zdroj: Microsoft

Čekání je u konce: Microsoft vyhrál, akvizice Activision Blizzard může proběhnout

Herní odvětví Microsoftu a zaměstnanci Activision Blizzard mohou odpálit šampaňské. Soud po řízení, které trvalo hned pět dní, povolil uzavřít obří akvizici. Finální cena by tedy měla činit necelých 69 miliard amerických dolarů.

Americký úřad se nyní musí rozhodnout, zda z boje definitivně odstoupí, nebo zkusí štěstí skrze odvolání. Podle dostupných informací má čas do páteční půlnoci. A v kuloárech už se povídá, že této možnosti opravdu využije.

Na skutečnost upozornil magazín Bloomberg. Dle jeho zdrojů se FTC přiklání k odvolání, finální rozhodnutí však ještě nepadlo. Dá se ale očekávat, že úřad nebude zbytečně otálet, další postup zřejmě oznámí velmi brzy.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama