Jak zachránit Ubisoft? Udělejte co-op Splinter Cell, radí tvůrce It Takes Two
i Zdroj: Ubisoft/Hazelight/Hrej.cz
Splinter Cell Novinka Jak zachránit Ubisoft? Udělejte co-op Splinter Cell, radí tvůrce It Takes Two

Jak zachránit Ubisoft? Udělejte co-op Splinter Cell, radí tvůrce It Takes Two

Dominik Tománek

Dominik Tománek

2

Ikonický šéf studia Hazelight, Josef Fares, vzkazuje, že tuhle radu mají od něj zadarmo.

Reklama

Ubisoft je jednou z nejsledovanějších herních společností letošního roku, bohužel ne kvůli úspěchům, ale spíš naopak. Špatná rozhodnutí, slabé prodeje a rostoucí kritika ze strany hráčů se hromadí každým dnem. Jedním z důvodů je i dlouhé ticho kolem remaku oblíbené agentské série Splinter Cell, o kterém jsme už hodně dlouho neslyšeli. Svérázný šéf studia Hazelight, Josef Fares, však přichází s radou: Prostě udělejte co-op, vzkazuje.

„Ostatní vydavatelé tohle nedělají, a přijde mi to šílené,“ řekl Fares v rozhovoru pro GamesRadar. „Tolik lidí tyhle hry hraje a miluje. Když se podívám na Ubisoft, teď se jim moc nedaří, a doufám, že si někdo [od nich] tenhle rozhovor poslechne. Proč nevezmou Sama Fishera a neudělají hru, která by byla čistě pro split-screen režim?“

„Nebojte se dělat hry pro jednoho hráče, prostě řekněte, že tohle je jen pro split-screen,“ pokračoval. „A hotovo. Úspěch je zaručený, vsadím se, že by se toho prodalo obrovské množství. Ani to nemusí dělat jako Hazelight, stačí si poslechnout tenhle rozhovor a říct si: Jo, má pravdu. To by pro ně byla jistá trefa do černého. Tak do toho, Ubisofte. Tuhle radu máte ode mě zadarmo.“

Není divu, že si Fares stojí za svým. V roce 2021 totiž Hazelight narazili na zlatou žílu a s jejich kooperačním hitem It Takes Two prodali více než 20 milionů kopií. A netrvalo dlouho, než přišli s dalším ambiciózním projektem: originální kombinací sci-fi a fantasy Split Fiction.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama