Zpět na článek

Diskuze: Jak Final Fantasy VII změní systém soubojů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Marda8
Marda8
Level 1 Level 1
12. 4. 2016 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rappix: presne, to tvrdim porad :) nechapu ze to nedali uz nikam jinam

Marda8
Marda8
Level 1 Level 1
12. 4. 2016 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toho se bojim, zatim me ten system v FFXV dost desi.

xGeorgeXx
xGeorgeXx
Level 1 Level 1
13. 4. 2016 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Real time souboje v FF XV jsou skvely, jestli to bude v sedmičce jedině plus. Hral jsem X/X-2 remaster a fakt me v tyhle dobe ty tahovy souboje štvali. Hlavně než člověk prošel jeden koridor zdržel se u patnácti soubojů, který by v realtimu byli rychlejší, ne-li by se jim člověk mohl úplně vyhnout.

rappix
rappix
Level 1 Level 1
12. 4. 2016 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se nejvíce zamlouvá systém z FF XII. Skvělý mix mezi real-time a klasickým ATB.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
12. 4. 2016 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

systém v FFXV se víc soustředí na mainstream, pochopte, když někdo vyvíjí hru tak dlouho, potřebujou to lidem cpát po milionech

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
12. 4. 2016 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je treba si priznat, ze turn based boje ve hrach byly, protoze nebylo dost vykonu, realtime je lepsi, pokud v ramci toho nedojde z zjednoduse mechanik a nezmeni se to jen v number boosting a button smashing - Coz je ale dost tezky, treba u Kingdoms cum jsem taky hodinu nevedel co a dostaval na pres usta a pak se nasla jednoducha akcni technika, ktera ten serm dost hodne degradovala.

Reklama
Reklama