Izle slibuje postupně generované RPG
Zajímavý projekt od bývalých vývojářů z Ubisoftu, akční RPG Izle, možná na první pohled připomíná poslední Zeldy, ale díky hráčově podílu na podobě herního světa v sobě skrývá příslib různých průchodů hrou a notnou dávku znovuhratelnosti.
V Izle se ocitneme v kůži mladého hrdiny jehož svět byl rozbořen destruktivními Stíny. Zbývá poslední ostrůvek svěla, osamělý maják v temnotách, kde získáme schopnost rozbitý svět opět seskládat dohromady.
Každý nový ostrov představuje nový kus země a strategickou výhodu proti nepřátelům. Za každý nový ostrov nám bohové světla zadají nový úkol, za jehož splnění získáme užitečné střepiny, které se budou hodit k vylepšení našeho vybavení nebo k posílení obrany našeho světa. Navíc každý obsahuje skrytou odměnu. Například ostrov se sopkou někde v sobě ukrývá mocnou zbraň, ledový zámek pak na nádvoří nabídne léčivou fontánu.
Stíny si obnovy ostrovů brzy všimnou a vydají se na válečnou výpravu. Jelikož jsou všechny světy, předměty i postavy složené z voxelů, hra dovoluje úplnou zničitelnost kteréhokoliv objektu. Může se klidně stát, že se ostrovy úplně rozpadnou pod útokem obřích Stínů nebo palbou ohnivých koulí. Zemřeme-li, invaze Stínů posílí a další svět bude blíže k rozdrolení do nicoty.
Hráči budou mít nejen vliv na podobu světa, ale samozřejmě i na vzhled svého hrdiny. Izle nabídne spoustu různých schopností, zbraní a výzbroje, které mění nejen vzhled, ale i herní styl. Nebo se také můžeme rozhodnout přejít na druhou stranu a stát se Stínem, silnějším a rychlejším bojovníkem, který však zaprodal svůj svět k vlastnímu obohacení.
Izle by měl vyjít na konci příštího roku. Francouzští vývojáři plánují hru vydat na Steamu, ale i na PS4, Xbox One a Wii U. Na Kickstarteru lze hru dostat už za 14 dolarů, tedy zhruba 370 Kč.