Zpět na článek

Diskuze: INVAZE 2015 - volba komunity

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TheRimania
TheRimania
Level 1 Level 1
16. 1. 2016 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moje tohtoročné spracovanie Invaze 2015 formou videa.

https://youtu.be/p1iu35R3-vA

Dovolil som si použiť výsledky hlasovania INVAZE 2015 na hrej.cz .

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
15. 1. 2016 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: MGSV exkluzivita? Co hulíš?

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MyBullet: Jo, kung fury byla řezničina...kterou pokousala radioaktivní kobra a nakopl jí nějaký bojový mistr... hacker man away! :D

... i work alone! not anymore you dont...meet your new partner: triceracop!

@JCDenton: ad MGS V jako první jen velice obtížně, zajedno pro to, že jej hráli jen na play-stationu... v tomhle případě jde exkluzivita proti četnosti hlasování a ať se ti to líbí nebo ne, playstation tu prostě výsadní postavení nemá, konzolové exkluzivity vždy* budou tahat druhé housle proti cross-platformám a pc hrám...

*-osobní předpoklad.

ad LIS: tak ono v momentě, kdy dozraješ/dospěješ do fáze, kdy sám sobě nemusíš nic dokazovat, tak si můžeš užít prakticky jakýkoliv příběh, protože už tak nějak chápeš, že všechno se netočí jenom kolem tebe. Kolem nás je přeci spousta lidí a spousta příběhů.

ad shadowrun: zrovna hong kong už byl takový trochu slabší... sice hodně přepracovali core, za což rozhodně obrovský plus, ale samotný příběh už byl až moc takový osekaný a málo košatý(sice ještě nemám za sebou závěr, ale i tak)... začátek, pár misí pro tetičku a konec je takové trochu zklamání oproti propleteným misím z berlinu/dragonfallu: řešení apex, řešení hradolaboratoře, dračí sluje atd. atd.
ale myslím, že shadowrun ještě neřekl svoje poslední slovo, v harebrained by ještě mohli nějaký hutný expansion projekt uklohnit.

(já osobně to dal letos pillars.: zaklínače dají všichni, u toho to je jasné, takže pro toho hlasovat nemusím, fallout4 mě svým pojetím dost zklamal, tam už je odklon od původní série natolik značný a zpracování natolik rozpačité včetně dalšího markantního posunu k akční hře,...škoda slov,... někdo to snad trochu srovná přes mody. aspoň ten šílenej user interface...no a další konzolovky se mě netýkají... i přes to, že jsem si pillars zatím moc neužil, tak si to tak jako tak zaslouží.)

@Jiří Bigas: aspoň by tedy nebylo od věci zmínit nějaké zajímavosti...(neočekávané hry na čtvrtém místě, neočekávané hry, které nebyly odškrtávány apod.) přeci jen takovýmhle odhlasováním najednou máte v redakci spoustu dat a další kontext by mohl být zajímavé čtení. Přeci jen celá herní scéna není jen o bronzové medaili a dost... a pokud si přeci jen chcete nechat svá tajemství, tak aspoň nějaké perličky z hlasování a počet hlasujících přijde vhod...

Krestin@seznam.cz
Krestin@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, proč se tolik divíte, že vyhrál "mainstream" ...teoreticky by už z toho slůvka mělo jít odvodit, že něco takového asi vyhraje v anketě, jenž je tvořena hlasy z širšího okruhu lidí...

jauvajs
jauvajs
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Khalashnikovf: No ale obráceně to neplatí, proto mě to zarazilo. Jinak tu popisuješ moje hraní Alien : I, nebo Outlast. U téhle hry to, alespoň u mě, prostě neplatilo. Atmosféra tam funguje sama o sobě díky prostředí a příběhu. Ani jednou se mi nestalo, že bych musel nějakou část opakovat... tak nevím jestli si to vůbec hrál? Já zase nehrál Until Down, tak bych možná hlasoval jinak, ale spíš si myslím že ne :).

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JCDenton: Ano, přimlouvám se za kompletní listinu rádoby vtipných odpovědí!

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 05:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jauvajs: Lidi co hráli Until Dawn měli stejnou možnost si zahrát i Somu, neboť na PS4 je taky. Mě na tý hře mrzí jen to, že tam zase chodí nějaké znetvořené bůhvícosi a že jediněj strach, kterej ta hra reálně generuje je právě z něj a strach z toho, že zase budu muset tu celou pasáž znova a znova opakovat. To je špatně generovanej strach...

bůh
bůh
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Renee: Myslím, že za to z velké části může zatím neprolomená protipirátská ochrana. Pokud by byl na internetu crack na Just Cause 3, určitě by do 3. místa v 3rd person akcích byl. Ze stejného důvodu se, myslím si, letos neopakovalo drtivé vítězství FIFY v katogorii sportovních her z předchozích let. Nechci snižovat kvality Zaklínače, vyhrál by asi tak jako tak, ale v tom drtivém vítězství sehrála určitě absence DRM svoji roli.

Renee
Renee
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Si připadám jak nějakej herní hipster. Kromě Battlefrontu který mám rád jsem se v ničem s většinou neshodl. Witchera nesnáším a GTA jsem prohlásil volovinou, v tomhle ohledu jsem trochu zklamán, myslel jsem že v tom nejsem úplně sám. :D Na druhou stranu, moje nejoblíbenější želízka - Just Cause a Helldivers úplnými favority soutěže asi nebyly, no. :)

@Mitsurugi: Musí se nechat že v případě TES a Fallout už dochází k takovému průniku mezi FPS, TPS a RPG že by se podle mě nikdo nemohl zlobit kdyby se ty hry umístily ve všech třech kategoriích (samozřejmě za předpokladu že by to byly kvalitní hry)

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Skyrim rozhodně byl FPS daného roku :) DA3 jsem nehrál, tak nemohu posoudit :)

@yenda1: Ani ne tak nářez, jako česká hra v české anketě...

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak už tu padlo, Rocket League jsem zařadil na seznam vypsaných her hned první den, jen pár hodin po startu hlasování, když na jeho absenci někdo správně upozornil.

Vítězství GTA V na PC nám stěží můžete vyčítat, srovnání se Syndicate samozřejmě není relevantní. Bojovat proti takovému množství fanoušků a hru diskvalifikovat mi nepřijde správné. Tahle situace prostě nemá ideální řešení, takové, které by uspokojilo všechny, a shodli se na něm všichni. Samotné jeho umístění v absolutně nejlepší hře, kde nebyly žádné "nominace", považujeme za dostatečný důkaz, že by pro něj lidé hlasovali, i kdybychom ho v dílčích kategoriích "opomíjeli".

Formát vyhlášení znovu nikdy neuspokojí a nemůže se trefit do vkusu všem. Koláče nám přišly lepší než stupně vítězů, protože z nich lze odvodit, jak vyrovnané či jasné vítězství bylo, nebo kolik her tvoří zbytek.

Kompletní výsledky, jak už jsem napsal předem, zveřejňovat nechceme. Není třeba se za to přimlouvat. Nechceme vás trápit, ani to není výraz naší lenosti nebo nějaký bojkot, ale je to ekvivalent toho, že se nikdo nedozví, kdo třeba na Oscarech skončil na druhém místě. My zase nechceme zveřejňovat další místa. V tom je prostě určité kouzlo a tajemství. I když někdy dělilo třetí a čtvrté místo pár hlasů.

Kompletní tabulku rozhodně zveřejnit neplánujeme, tohle právo si vyhrazujeme. Mimo jiné proto, že je v ní upřímně řečeno také řada chyb, nesmyslů, blábolů a podivností, které by bylo třeba vyklestit jako třeba rádoby vtipné odpovědi, které kritizují redakci, web, konzole, Konami, Kalouska, zcestné odpovědi a hry z jiných let atd. Prostě je to teď jeden velký zmatek, který by bylo velmi obtížné přetavit do nějaké srozumitelné a vypovídající podoby. Možnost hlasovat pro cokoli to ohromně zaneřádila, to si určitě dovedete představit sami. I kdybychom takzvané "ostatní" hry z tohoto výpisu vyškrtli, pořád by to byly zdlouhavé a nepěkné seznamy, které třeba v případě kategorie jako je 3rd person akce čítají desítky "nominovaných" her.

A další desítky pak tvoří zbývající návrhy od lidí. V takovém počtu her právě může i dojít k nějaké statistické chybě při zaokrouhlování na dvě desetinná místa, jak tu někdo už poukazoval.

Redakce jinak rozhodně nic netají, ale opakoval bych se, z nepřeberného množství možných způsobů jsme museli nějaký vybrat a čelit tomu, že vždy se najde někdo, kdo by upřednostnil jinou formu. Pokud jde o účast v anketě, nesla se v podobném duchu jako v uplynulých letech, nicméně loňský rok jsme nepřekonali. Takto to snad stačí.

davidjaho
davidjaho
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: Byl bych nerad, aby můj komentář vyzněl tak černobíle, jen mě zklamalo, že redakce nenašla dost odvahy vzepřít se GTA fandům.

Wizard
Wizard
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tondavon: tak je nečti...

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě, kolik celkem hlasovalo lidí? Mohli by jste tuto informaci říct, nebo to je interní tajemství? :)

Orochi
Orochi
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že Zaklínač nej hra :DDD ~~! Suchšie RPG už ani byť nemôže :D Fakt jako to nemislíte vážne lidi ~~! A Gta 5 tu bude aj budúci rok ,keď výjde aj DLC ~~! Aspoň na Life is Strange a Dying lihte sme sa zhodli ~~!

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leco77: to bude asi tim, ze zas tak spatna hra to neni ba naopak :-)

dostalkrystof@post.cz
dostalkrystof@post.cz
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je vidět že hlasovali hlavně pcčkáři. A moc nechápu zařazení GTA 5 do kategorie Rematerů. Když vyšel AC Syndicate na PC o 14 dní později tak to byl taky remaster? Nebyl.

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

som sklamany, ze ste to pojali tak alibisticky, ked si stojim zatym, ze si until dawn zasluzi ocenenie, tak mu ho dam a hotovo a nie, ze dam mu ine, lebo toto dam rocket league, lebo ine nema sancu ziskat....a jarda ma sklamal najviac, lebo sa povedalo, ze ma urcit 3 hry a on si donesie zoznam a z desiatich vyberie podla ostatnych, dobre na to isiel zdenek, ktory sa nenechal ovlivnit ostatnymi....mali ste to spravit tak, ze kazdy da 3 navrhy od 1-3 a podla toho rozdat ceny....a jarda nova IP, znamena, ze je to NOVA IP a moze byt kludne aj jeden kus, nemusi to byt seria, tym padom nova ip je jak rocket league, life is strange, tak isto aj bloodborne, aj ked vychadza z deamon souls

a inak by som rad vedel dvovod vcom je star wars sklamanie, ked autori priznali ze bude ake je, ani mne sa nepaci, ze to nie je co som si prial, ale hejtovat dice zato, ze nezahmlievali a povedali narovinu co tam bude a nebude mi pride scestne, takisto je to rovnaky pripad ako s thp5

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jauvajs: @Tataboj: Já ale mluvil o Somě a Outlast, Amnesii, Alien, atd atd.
Until Dawn se mi právě líbil, protože se tam nic opakovat defakto ani nedá, jednou něco uděláš a tak to je. A tak to i na první hraní bylo naprosto perfektní na atmosféru, narozdíl od stále stejné mechaniky bubu her...

OneOfAKind
OneOfAKind
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohl by prosím někdo z redakce napsat alespoň sem do diskuze kolik lidí vlastně hlasovalo (kolik vyplněných formulářů se započetlo) ... fakt by mě zajímalo jak moc reprezentativní vzorek to je ... jinak super práce ... celé redakci díky ... jste skvělí! už se těším na páteční hpod :)

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moje překvapení nad výsledky: GTA V, MGS V. V jakém smyslu byla ta překvapení si asi odvodíte...

JCDenton
JCDenton
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No docela zajímavé výsledky. Překvapilo mě Blackhole, protože jsem myslel, že díky otravnému dabingu jůtuberáků to moc lidí hrát nebude. Střílečky tam to bylo tento rok obecně slabý, ale s volbou se ztotožňuji. Dále x let starý GTA V nad MGSV ? Vážně? A taky druhá nejlepší hra tohodle roku? To je fakt dobrý vtip. Za prvé je to superneaktuální a taky to není zase tak dobrá hra, prostě průměr. A dál mě taky mrzí, že Life is Strange je ve hře roku až třetí, zasloužilo by si lepší umístění, ale i to je překvapení, vezmu-li v úvahu, kolik je pseudodrsnéjch chlapáků, kteří by přece nehráli hru, kde je nějaká hipsterská lesba. V RPG pro mě byl jednoznačně nejlepší zážitkem Shadowrun, ovšem tady chápu, že to není pro každého, tak tam zvítězil mainstream. Ovšem mě taky překvapilo umístění Falloutu, myslel jsem, že pravověrní fanoušci tomu FPSku nebudou dávat hlasy z principu. S výsledky redakce i s vědomím, že to byly jiné kategorie jsem se daleko více ztotožnil, než s tímhle. Ostatně nic překvapivého, jakmile někdo nechá volit lid, tak je vždy zle. Jinak závodní hra, strategie a sportovní hra, tam netuším, zda jsou ty výsledky spravidlivější, to musí zhodnotit sportovci, jezdci a stavitelé :-)

Jinak taky chválím formát letošní invaze, vše od způsobu redakční volby až po grafiku je naprosto uberskvělé.

Jinak doufám, že se podařilo zachránit Vojtu, snad jo, když byl včera v podcastu :-D

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
14. 1. 2016 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wizard: Možná taky kvůli hře Kung Fury: Street Rage, která doplňovala film Kung Fury (shlédnutelný zdarma na Steamu i Youtube), který zas doprovázel v soundtracku typický 80. akční hrdina? (neklikat pokud jste neviděli film! https://youtu.be/ZTidn2dBYbY) :-D
Proč? Nevím.

jauvajs
jauvajs
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela mě překvapilo Until Down přes SOMOU, není to náhodou konzole only? Beru to tak, že SOMU moc lidí nehrálo, jinak si to neumím vysvětlit :D. Zbytek sem kromě toho GTA tak nějak čekal.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 1. 2016 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Tím FPS doufám myslíš First Person Slasher, že jo? :D

Reklama
Reklama