interview-s-tvurcem-samorostu
Novinka Interview s tvůrcem Samorostu

Interview s tvůrcem Samorostu

Tomáš Nadrchal

Tomáš Nadrchal

Reklama

Na blogu serveru indiegames.com byl zveřejněn rozhovor s Jakubem Dvorským, zakladatelem nezávislého vývojového studia Amanita Design, jež má na svém kontě úspěšné tituly Samorost a Samorost 2. Jakub se rozpovídal o novém chystaném projektu, který se bude jmenovat Machinarium a půjde o futuristickou 2D adventuru ve světě obydleném pouze roboty. Dozvěděli jsme se například, že hlavní hrdina se jmenuje pracovně Josef (podle Josefa Čapka, tvůrce slova robot), že ve hře nebudou žádná slova – komunikace proběhne pouze prostřednictvím symbolů, obrázků a jiné nonverbální komunikace, a že se Machinarium nachází zhruba v polovině vývoje. Jakub prozradil také něco z plánů do budoucna, i když se prozatím jedná o pouhé nápady, které nabudou reálných rozměrů až po dokončená Machinaria. Celé interview, byť v angličtině, naleznete na tomto odkazu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama