Infinite Warfare nedostane nový engine
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Infinite Warfare nedostane nový engine

Infinite Warfare nedostane nový engine

Pavel Makal

Pavel Makal

7
Reklama

Dlouhohrající značka Call of Duty už stačila vychovat celou jednu generaci a podle pravidelného vydavatelského cyklu byste si mohli řídit hodinky. Celá ta plejáda střílení, výbuchů a padajících mrakodrapů však už více než deset let běží na stále stejném enginu. A rozdíl to nebude ani letos.

IW Engine, který pro své hry používají vývojáři z Infinity Ward, Treyarchu i Sledgehammer Games, je původně založen na enginu id Tech 3, který poháněl například legendární Quake 3 Arena. Samozřejmě že technologie během let získávala nová vylepšení a drobné úpravy, ve svém jádru ale zůstává stále stejnou. Fanoušci i odborná veřejnost každý rok očekávají posun k nové technologii, letos se upgrade navíc přímo nabízí s ohledem na to, že Infinite Warfare bude prvním titulem, který nechá starou generaci konzolí zády. Ani tento krok ale vývojáře k opuštění stárnoucího enginu nedonutil.

Jakob Minkoff, šéf designu nového dílu, v rozhovoru pro server AusGamer uvedl: „V posledních třech letech jsme postupně vylepšovali naši technologii. Došlo k předělání animačního enginu, fyziky, systému umělé inteligence, chování NPC a tak dále. Děláme na věcech, které dosud nebyly v sérii k vidění, jako jsou třeba nepostřehnutelné, plynulé přechody mezi levely, které nám umožňují přejít z pozemního boje do vesmíru a pak na základnu bez přerušení, a kvůli tomu jsme museli přepracovat své vývojářské nástroje.  Používáme také renderování na bázi fyziky, což znamená detailnější nasvětlení a stínování. Povrchy v naší hře, ať už mluvíme o chodbě vesmírné lodi nebo vráskách na čele některé z postav budou přirozenější a realističtější než kdy dřív. Vybudovali jsme i nové studio pro performance capture, takže herecké výkony budou zas o kus blíž realitě. Nemůžeme se dočkat, až si fanoušci vyzkouší naši hru na vlastní kůži!“

Všechno, co Minkoff o hře tvrdí, zní samozřejmě skvěle, otázkou zůstává, zda se i přes všechna vylepšení může technologie rovnat současným enginům, jako je CryEngine nebo Frostbite. To se ale ukáže až v listopadu, kdy se nám nové Call of Duty dostane do rukou.

 

 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama