Indiana Jones and the Great Circle umožní návrat do již navštívených lokací
i Zdroj: MachineGames / Bethesda
Indiana Jones Novinka Indiana Jones and the Great Circle umožní návrat do již navštívených lokací

Indiana Jones and the Great Circle umožní návrat do již navštívených lokací

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

1

Zástupci studia MachineGames vysvětlili, jak fungují jednotlivé úrovně v chystané hře se světoznámým archeologem.

Reklama


  • Ve hře Indiana Jones and the Great Circle bude možné zpětně vstoupit do již navštívených lokací
  • Autoři chtěli dát hráčům možnost plně prozkoumat všechny úrovně a najít věci, kterých si během příběhové mise nemuseli všimnout
  • Hra na konzolích Xbox Series poběží v 60 FPS

Není žádné tajemství, že autoři Indiana Jones and the Great Circle připravují značně lineární zážitek, zároveň ale nabídnou poměrně dost prostoru pro zvídavé průzkumníky. K tématu se v rozhovoru pro IGN vyjádřil ředitel designu Jens Andersson.

Indiana Jones se podle něj značně liší od předchozích titulů studia MachineGames, například tím, že hráči dostanou možnost vrátit se do již navštívených míst, aniž by museli nahrávat starší uložené pozice. Vývojáři se takto rozhodli především kvůli otevřenějším lokacím, v nichž je velký prostor pro průzkum. Může se totiž stát, že hráči vlivem posouvání příběhu nestihnou vše prošmejdit, což by je mohlo mrzet. „Pokud si nějakou oblast opravdu zamilují, mohou se vrátit a prostě vše dokončit, aniž by museli znovu hrát lineárnější úseky. Do příběhu to sice nezapadá, ale z hlediska hratelnosti to jde.“

Na přestřelky ve hře Indiana Jones and the Great Circle raději zapomeňte, varují autoři
i Zdroj: MachineGames / Microsoft

Na přestřelky ve hře Indiana Jones and the Great Circle raději zapomeňte, varují autoři

Vývojáři ze studia MachineGames upozorňují, že chystaná herní adaptace Indiany Jonese není postavena na přestřelkách.

Anderson zároveň prozradil, že bude možné zvlášť nastavit obtížnost soubojů (čtyři úrovně) a hádanek (dvě úrovně). 

Kreativní ředitel Axel Torvenius zase v rozhovoru pro Windows Central řekl pár slov k verzím pro konzole. „Naší ambicí je, aby hra na konzolích Xbox Series X a Xbox Series S běžela v 60 FPS,“ prohlásil s tím, že by vyšší framerate neměl negativně ovlivnit celkovou úroveň grafiky.

Indiana Jones and the Great Circle dorazí 9. prosince na PC a konzole Xbox Series, na jaře příštího roku se dočkají také hráči na PS5.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama