In-game reklama pronikne do titulů od Acclaimu
Mnozí se divili, že se společnost Acclaim vrátila nedávno zpět na scénu poté, co v roce 2004 podlehla bankrotu. Divit se však přestali ve chvíli, kdy zjistili, že znovuzrozený Acclaim má se starým Acclaimem společný pouze název a logo, ale zabývá se něčím úplně jiným. Náplní činnosti nové verze spol. Acclaim je provozování MMO titulů pro širokou veřejnost, přičemž první dva už budou spuštěny v blízké budoucnosti. Nejdříve přijde na řadu launch robotické akce BOTS, která má v Asii přes milion registrovaných uživatelů. Dá se tedy očekávat, že si hra najde početné stádečko příznivců i v Evropě a USA, čehož je třeba využít maximálním možným způsobem. Společnost Acclaim se proto dohodla se společností Massive Incorporated, která provozuje síť dynamických in-game reklam Massive Network, jejíž součástí se hned po svém spuštění stane právě titul BOTS. Budoucí hráči tohoto akčního MMo se tak mohou "těšit" na to, že se ve hře setkají s celou řadou reklam na běžné spotřební zboží, které prý bude pečlivě vybíráno tak, aby nějakým způsobem odpovídalo tématu hry.