Ikumi Nakamura zakládá vlastní studio
Ikumi Nakamura se proslavila díky svému výstupu v rámci E3 v roce 2019. Na konferenci Bethesdy energickým výstupem představila GhostWire: Tokyo, novinku od studia Tango Gameworks, kde působila jako kreativní ředitelka. Krátce poté však tým opustila. Teprve nyní naznačila, co má za lubem.
Když se předloni v září loučila s Tango Gameworks, neprozradila důvod, který ji k rozhodnutí přiměl. Ve studiu něco zažila, prsty měla v obou dílech The Evil Within, podílela se také na titulech Okami a Bayonetta. Odešla po dlouhých devíti letech, neřekla ale kam.
To se dozvídáme až nyní skrze dokument YouTube kanálu Cutscenes. Nakamura prozradila, že Tango Gameworks opustila kvůli zdravotním problémům. Následně dlouho zvažovala další nabídky, nakonec se ale rozhodla, že založí vlastní studio. A to je bohužel vše, co zatím víme. Ještě asi nepřišel ten správný čas na představení nového projektu, vývojářka ostatně ani nezmínila název studia.
Vydává se tedy podobnou cestou jako Jade Raymond. I ona totiž vzala osud do vlastních rukou, když po vyhazovu z Googlu založila v Montrealu vlastní studio. Ta si však zároveň dokázala vyjednat důležité partnerství se Sony, což jí v začátcích výrazně pomůže.
Ikumi Nakamura by eventuálně mohla pokračovat v tom, co jí jde nejlépe, dočkat bychom se mohli hororově laděného počinu. O podobě vlastní hry však pravděpodobně zatím nemá jasno ani ona sama.