I Am Alive na PC nebude
Velkými porodními bolestmi si prošla hra I Am Alive francouzského studia Ubisoft. Z původně ambiciózního projektu, který měl napodobit úspěch Assassin’s Creed, se postupem času stal „pouhý“ stahovatelný titul, v němž se v kůži hlavního hrdiny pokusíme přežít ve zdevastovaném velkoměstě. I přes viditelné zmenšení rozpočtu a víry v tento titul, se však najde velký zástup PC hráčů, kterým absence titulu na jejich platformě není po chuti.
Stanislas Mettra, kreativní ředitel Ubisoftu, dal v nedávném rozhovoru pro IncGamers jasně najevo, proč tomu tak je: vedle nevelkého zájmu je důvodem pirátství.
„Je to těžké, jelikož se strašně pirátí a jen hrstka lidí za PC hry opravdu platí. Takže to při vývoji musíme brát v potaz. Na PC port potřebujete jen 12 lidí a tři měsíce, tudíž nejde o nějak velkou investici, stále však jde o investici. I kdyby pak hru koupilo 50 000 lidí, nevyplatí se to,“ vysvětluje Mettra.
Spokojit se tak budeme muset alespoň s Xbox 360 a PS3 verzí hry, jež na distribuční kanály dorazí ke konci roku.