Hry ukazují využití možností DualSense
Divoká akce Deathloop zkušeného studia Arkane sice vyjde až příští rok, nabídne ale velmi zajímavé využití technických možností připravovaného ovladače DualSense PlayStationu 5. Režisér hry Dinga Bakaba v příspěvku na oficiálním blogu PlayStation popsal, jak Deathloop pracuje s novinkou v podobě haptické odezvy triggerů.
Ve hře bude zakomponovaný systém zasekávání zbraní. Ten ale nebude fungovat jen formou vizuální odezvy, ale pomyslná “spoušť” se zasekne i hráči na ovladači. Jednoduše řečeno se dotyčný trigger zablokuje a nepůjde stisknout
„Z adaptivních triggerů a haptické odezvy jsem vážně nadšený, obě vymoženosti přináší do zážitku ze hry jakýsi prvek fyzična a umožňují velmi důležitou odezvu. Deathloop je střílečkou, snažíme se, aby každá zbraň působila trochu odlišně. Líbí se mi zasekávání triggerů když se zbraň zasekne, což dává hráči okamžitou odezvu ještě před tím, než se ve hře přehraje animace, a fyzicky to hráče vybízí k tomu, že musí svou zbraň opět uvolnit,“ vysvětluje Bakaba novinku.
Web Eurogamer upozornil také na to, že se podobné péče dostane i připravovanému Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. Díky haptické odezvě a in-game mechanismu tzv. spider-sense ucítí hráči z jaké strany se blíží útok. Studio Insomniac taktéž zmiňuje, že skrze ovladač hráč lépe pocítí nabíjení elektrických úderů, které jsou pro Milese Moralese jako Spider-Mana ikonické.
Deathloop vyjde v první polovině příštího roku, Miles Morales by se měl přihoupat na konci letošního roku jako launchový titul pro konzoli PlayStation 5.