hry-jako-zaklad-pristich-windows-longhornu
Novinka Hry jako základ příštích Windows (Longhornu)?

Hry jako základ příštích Windows (Longhornu)?

sleepless.

sleepless.

Reklama

Microsoft nedávno oslavil 10. výročí svého aplikačního rozhraní DirectX. Při té příležitost spáchali redaktoři serveru GameDaily rozhovor s Chrisem Donahue, skupinovým manažerem oddělení herních a grafických technologií. V zajímavém a informacemi nabitém rozhovoru se dozvíte spoustu zajímavých informací o budoucím vývoji DirectX, ale i samotných Windows. Nejvíce však asi zarazí jedna jediná větička, kterou Donahue pronesl, totiž: "Hraní je klíčovým pilířem pro spotřebitele Longhornu". Jinými slovy tím říká, že Windows už nejsou tak úplně o práci, jako v minulosti, nýbrž především o hraní (si). O tomto faktu svědčí i skutečnost, že vývojářská platforma XNA pomáhá maximálním způsobem sblížit PC a Xbox 360 tak, aby bylo možné co nejsnadněji vyvíjet tituly pro obě platformy. Bylo by například možné, aby Longhorn vyšel v několika verzích, zaměřených jednak na hráče, a za druhé pak především na pracovní prostředí? Co si o budoucnosti hraní na platformě Windows myslíte vy? Zdroj: Slashdot, GameDaily


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama