Hry jako základ příštích Windows (Longhornu)?
Microsoft nedávno oslavil 10. výročí svého aplikačního rozhraní DirectX. Při té příležitost spáchali redaktoři serveru GameDaily rozhovor s Chrisem Donahue, skupinovým manažerem oddělení herních a grafických technologií. V zajímavém a informacemi nabitém rozhovoru se dozvíte spoustu zajímavých informací o budoucím vývoji DirectX, ale i samotných Windows. Nejvíce však asi zarazí jedna jediná větička, kterou Donahue pronesl, totiž: "Hraní je klíčovým pilířem pro spotřebitele Longhornu". Jinými slovy tím říká, že Windows už nejsou tak úplně o práci, jako v minulosti, nýbrž především o hraní (si). O tomto faktu svědčí i skutečnost, že vývojářská platforma XNA pomáhá maximálním způsobem sblížit PC a Xbox 360 tak, aby bylo možné co nejsnadněji vyvíjet tituly pro obě platformy. Bylo by například možné, aby Longhorn vyšel v několika verzích, zaměřených jednak na hráče, a za druhé pak především na pracovní prostředí? Co si o budoucnosti hraní na platformě Windows myslíte vy? Zdroj: Slashdot, GameDaily