Zpět na článek

Diskuze: Hráči Warzone chtějí zakázat cross-play

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
21. 4. 2020 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No ja mel hlavne dojem, ze me Hrej trolli. Prehravalo se mi jedno z nich, tak jsem ho pauznul a hralo to nad nim, tak jsem pauznul i to a nakonec hralo to uplne nahore. Ale treba jely vsechny stejne. Nicmene to vypada ze se stary dobry cookiny postaraly o to, ze se to podruhy uz neopakuje.

K tomu pridam jeste to, ze se mi Hrej najednou nacita priserne dlouho.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ono to přinese nové typy cheatování, které mohou být i hůře detekovatelné. Aplikaci, která bude za Tebe klikat ve streamovaných piškvorkách posíláním příkazů klávesnice nebo myši Ti napíši za odpoledne.

Pokročilejčí aplikace se může přes strojové účení nejprve za asistence hráče učit z dění na obrazovace a monitorování stisknutých kláves/myši a následně může přes klávesy nebo kurzor myši přimo směrovat na hlavy nepřítel atd. Nebo se aplikaci řekne, jak vypadá hlava protivníka (označením výřezu) a ona bude za hráče hýbat myší.

Zmizely by některé typy cheatů, vznikly by nové a v případě streamování možná i hůře detekovatelné, protože nebudou mít nad prostředím streamovacího klienta klientem takovou moc jakou mají současné hry.

To úplně pomíjím HW za 5$ připojený do USB emulující klávesnici a myš, nedetekovatelné.

Třeba tohle určitě detekovat nepůjde, i když je to ještě jiný případ :-)
http://youtu.be/MFeMhKxUwnE?t=103

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Proč mě vůbec nepřekvapuje, že se kromě zlodějů co kradou hry zastáváš i cheaterů co ostatním kazí hru ? Protože seš....k..da

Drew
Drew
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Až na to, že tou svojí "zábavou" kazí zábavu všem ostatním. Pokud nechtějí grind, tak ať si jednoduše nekupují hry, které to vyžadují.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Použiješ BOTa - končíš na STEAMu, GOG či EPICU, nebo kde si hru koupil. . jJednoduché pravidlo, co by naučil PC komunitu způsobům. Bohužel dokud budou prachy až na prvním místě tohle se nikdy nestane, i zákazník s botem je platící zákazník. Nevim, co si o takovýchhle "hráčích" myslet, já i když mám dát hru na "EASY" nebo by mě napadlo kouknout do návodu, si připadám jak podvodník nejhrubšího kalibru. Což samozřejmě tak neni tyto způsoby nepoškozují ostatní hráče.

Možná je to blbej dotaz, ale to si v rámci MP her nemůžou hráči sami banovat jiné hráče ? Jako list hráčů ke kterým vás prostě LOBBY nespojí ? Prostě vidíte cheatera a zabanujete si ho ve svém osobním listu a hra vás s ním už nikdy nespojí.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
21. 4. 2020 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: :D +1

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
21. 4. 2020 07:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to chápu, na PC to je oser. Cheating je tam tak jednoduchý, že to zkouší každej moula.

Mimochodem, tohle byl přesně ten důvod, kterému někteří nerozumí, a to proč jsem si pořídil Xbox One X. Právě na tyhle hry, na Vigor, PUBG, Fortnite, Battlefield, ale i COD /které jsem do té doby ani nehrál/. Navedlo mne tam PUBG a GTA V. online, který na PC v té době byly defakto neřešený ohledně cheaterů.
Díky té konzoli a její komunitě jsem se normálně naučil hrát MP hry a dnes hraju zejména ty.

Crossplatform ale podporuju, nicméně jo, pokud bych viděl, že u PC komunity je spousta neřešených podvodníků, taky budu chtít hrát už jenom s lidma z PSka.

MP hry jsou založené na férplej, na tom že když je člověk jde hrát s ostatníma, tak přijme pravidla hry a doržuje je. Při vybíjené byste přece taky nesouhlasili s tím, že jeden hráč si vymyslí že bude hrát v bagru a vás ostatní přejíždět. Tihle podvodníci tam prostě nepatří už ze základu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trubka: Ten příklad s Arduinem je sice roztomilý, ale ve složitější hře úplně k hovnu :D

Jinak je samozřejmě možné, že se objeví jiné formy cheatování, otázka je, jak může být tebou popisovaný program reálně efektivní. Aneb proč se to nedělá už dnes? Jako důvod neberu, že se nikomu nechce, nebo to není potřeba, o špatně detekovatelné cheatování by byl zájem i teď.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Neni pravda. Umysl neprimy nastava tehdy, pokud clovek vi, ze muze druhemu cloveku zpusobit to ci ono a zpusobit to nechce, ale pro pripad, ze se tak stane, s tim je srozumen.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Oni ví, že svým jednáním ostatním kazí zábavu a přesto to dělají, takže rozhodně nespadají do té kategorie, že jim je akorát jedno, když se někomu něco špatného stane. Naprosto vědomě tomu pomáhají. To je jako kdyby si po někom začal bezdůvodně střílet ( myšleno v realitě) a tvrdil, že mu nic špatného nepřeješ, ale přesto v tom pokračoval. Spadá to do té tvé první kategorie - něco špatného někomu dělat.

Druhá kategorie by vypadala tak, že by třeba ve tvém městě někdo někoho zastřelil a tobě by to bylo akorát úplně jedno, ale neměl by si s tím nic společného.

Než jsem to nějak sesmolil, doplnil si tam ještě ten trestní zákoník. Spadalo by to do úmyslu přímého. Víš, že svým jednáním někomu ubližuješ a přesto v tom pokračuješ.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Takže jenom potvrzuješ to, co říkám. Myslí pouze na svojí zábavu a všechno ostatní je nezajímá. Nějaké sladké řečičky, že kdyby to šlo, tak to nedělají, jsou k smíchu.

Jediní dobří "cheateři" jsou ti, kteří hledají chyby a pak to reportují vývojářům, co všechno je možné a v jakých oblastech by měli zlepšit zabezpečení, ale nepoužívají to. Všechno ostatní je odpad.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Divas se na to z moc uzke perkspektivy. Ne kazdej cheater je troll co rad lidem zavari. Hodne cheateru proste chtej zabavu a ne voser (tzn. nechtej grind, nechtej se mesice ci roky zlepsovat a chtej bejt uz po tejdnu cislo 1 v globalnim zebricku).

Co se me a cheateru tyce, tak me uplne sokovali v GTA V (PC verze). To je priserny. Kdybych nevedel, ze to je oficialni hra od R*, tak bych si myslel ze je to starej dobrej SA-MP kde je cheatovani normou. Totalni prasarna. Neznam moc velkych her, kde by to bylo takhle hrozny. Dokonce i nektery SA-MP servery a hodne MTA:SA serveru odvadej daleko lepsi praci nez R* s GTA V a na cheatery nenarazite, nebo se s nima rychle a dlouhodobe/permanentne zatoci.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr NN: no a co to videt spise druhou optikou ?

Jeden cheater nedostane ban, protoze od nej maji prachy. Ale co kdyz prave jeden odradi dalsi tri od potencialni koupe ?

Tohle treba mne odradilo od PUBG, nikdy jsem si to nekopil, protoze jsem akorat videl ty videa, jak je to prolezle temihle debilky.

Hlavne jsem moc nepochopil proc to delaji. To je jako prdel, kazit zazitek nekomu cizimu ? Nebo jenom drzet tlacitko pro strelbu, protoze to samo miri, zoomuje ? Ja nevim, tak je to hra, jede se podle nejakych pravidel a pak se rozhodne nekdo se slabym duchem, ze se pobavi. Okej no. Skoda, ze svet je plny debilu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
21. 4. 2020 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nikdykde: Ale když bude v tom bagru jen kvůli svému potěšení, ne aby to kazil ostatním, tak je to velký rozdíl!!! :D

Mimochodem, taky se někomu automaticky přehrávají ta videa v článku a skoro z toho dostal infarkt? :D

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: No..tak jsi zase něco napsal 17:44 A zas mě to vůbec nemusí zajímat a nic to nemění. Jako vždy

Flois
Flois
Level 1 Level 1
21. 4. 2020 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: zase nebuď tak negativní, když k tomu arduinu pripojis robotický ruce, vysokorychlostní kameru, rychlé SSD, základní desku, procesor, paměti, grafickou kartu a pár dalších maličkosti tak už zbejva jen to naprogramovat.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Ano, protože teď si to pro jistotu jinak zformuloval, aby ti to sedělo. :D Takhle si to měl napsat rovnou.

Ty si napsal, že věděl, že když nezpomalí, tak mě zabije a přesto nezpomalil. To je úmysl přímý. Pokud ví, že mě může zabít, ale způsobit to nechce a snaží se zpomalit / vyhnout se, tak byť to nedokáže, pak je to úmysl nepřímý, i když o téhle možnosti ví.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: No ja tu moc nechtel delat prednasku, doufal jsem ze postaci co jsem napsal, ale rad ti to vysvetlim. Treba umysl primy a neprimy. Kdyz nekdo jede rychle autem, uvidi te, ale presto nezabrzdi (protoze chce stihnout fotbal) a prejede te, tak to je umysl neprimy, kdy te sice nechtel zabit, ale urcite chtel stihnout fotbal, nechtel zpomalovat a vedel, ze kdyz nezpomali tak te zabije, s cimz byl smiren a nevadilo mu to. Kdyby jsi na tom prechodu nebyl, tak by te neprejel. Tenhle clovek dostane zpravidla o neco malo mensi trest nez clovek, ktery dela to samy, akorat ze az te uvidi na prechodu, tak udela vsechno proto, aby te srazil, protoze te chce zabit. Ano, oba jsou to hovada a oba dostanou flastr, ale ten, kdo te schvalne zabil dostane vetsi trest nez ten, kdo te zabil "jenom proto" ze jsi tam zrovna byl.

Co se tyce nedbalosti, tak ta vedoma by byla, kdyby si vsechno uvedomoval, ale z nejakyho iracionalniho duvodu si myslel, ze uskocis, a tedy ze te nezajede. Nevedoma nedbalost by byla kdyby te prejel protoze nevedel ze maji chodci na prechodu prednost, i kdyz ma ridicak a tedy mel a mohl znat dopravni predpisy. V obou pripadech taky prijdou tresty, ale zase mensi nez ty predchozi.

A co se tyce toho "vedeni" o tom, ze nekomu skodi, to neni tak jednoznacny. Mezi lidma co pachaji trestnou cinnost nebo obecne veci co se ostatnim nelibi je skupina lidi, kteri nemaji dostatecnou empatii/dostatek informaci, aby vedeli, ze nekomu ublizuji a jak moc. V mnoha pripadech staci takovymu cloveku rict/ukazat, co vlastne tomu druhymu dela, a ten clovek uz to delat nebude. Typicky je to u deti a u dospivajicich (obe skupiny typicti cheateri) a nevyzralych/necitlivych/nespolecenskych lidi. Ale jasne, je tu i skupina lidi, ktera moc dobre vi co zpusobuje a presto jim je to jedno nebo to delaj dokonce umyslne aby to zpusobili.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Jediny co jsem udelal bylo, ze jsem se vic drzel litery zakona. A opet s tebou nesouhlasim. Pokud vim, tak je uplne lhostejne, jestli clovek chce nasledek odvratit nebo ne co se tyce zavineni. To je tak maximalne polehcujici okolnost a dukaz soudu o tom, ze to ten clovek fakt udelat nechtel. Zakladem neprimeho umyslu v zakone ale je, ze tam chybi vule (tzn. ze te nechce zabit), pak ze tam existuje srozumeni (ze vi, ze te muze zabit) a nakonec, ze je mu to jedno. Jak muj pripad tak tvuj je neprimy umysl. Akorat v tom mym bude u soudu hodne tezko dokazovat, ze te zabit nechtel, protoze mu do hlavy nikdo nevidi. Museli by byt jine dukazy.

A jentak mimochodem u primeho i neprimeho umyslu se v ramci prikladu porad pohybujeme v ramci vrazdy. Primy umysl muze byt jen tam, kdy ten clovek chtel vrazdit. U neprimeho umyslu ten clovek vrazdit nechtel, ale na tvem zivote mu nezalezelo, i kdyz vedel, ze te o nej muze pripravit.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: No to je mozny, ale je hodne nepresny o nich vsech tvrdit ze schvalne kazi zabavu ostatnim. V tech hrach to proste jinak nejde. Vsadim se ze hodne z cheateru by cheatovanim ostatni neobtezovali kdyby to mohli delat bez toho. Na druhou stranu cheatu se proste nevzdaj, takze at chtej nebo nechtej, otravovat ostatni musej.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: "vedel, ze kdyz nezpomali tak te zabije, s cimz byl smiren a nevadilo mu to"

Pokud by věděl, že mě zabije a nezpomalil, tak je to úmysl přímý. Nepřímý by to bylo v případě, že by chvátal na fotbal a snažil se mi vyhnout, přesto by to nedokázal a zabil by mě.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna u online multiplayerových her si dokážu představit, že bude streamování dost dobrou alternativou, odpadá spousta nevýhod jako latence nebo nutnost online, jelikož ty jsou v online hrách stejně a zároveň by mohlo dojít k likvidaci cheatování.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Ano, mysli pouze na sebe a svoji zabavu, ale to ze jsou bezohledni neznamena ze nekomu prejou neco spatnyho. Je rozdil mezi tim neco spatnyho nekomu prat (nebo mu delat) a tim, ze je ti jedno kdyz se nekomu neco spatnyho stane. Pro srovnani v trestnim zakoniku umysl primy, umysl neprimy (eventualni), nedbalost vedoma a nedbalost nevedoma.

Jinak mam dojem ze jsi spatne pochopil muj prispevek. Nerikam, ze by necheatovali kdyby to slo jinak, i kdyz mody atp. urcite cheatovani omezujou. Mody nejsou nic jinyho nez legalni cheaty. Ja to myslel tak, ze kdyby meli moznost bejt 1. v zebricku bez toho aby jsi ty byl druhej, tak by to rada z nich udelala. Hodne lidi ve hrach treba cheatuje herni menu a tebe to vubec nijak neomezuje, teda aspon pokud ve hre neni trh mezi hraci. Podivej se treba na cheaty ve FO76, specificky na kradeni veci z inventaru a spawnovani NPC/Prydwen. Proste neni cheat/er jako cheat/er.

@rohaac: Ja se zastavam vsech ktery lidi ve vsi ignoranci hazej do jednoho pytle. Ja narozdil od nekterych tady chapu lidi, ktery si uzivaj FO76, ktery nesnasej Half Life atp. Teda aspon pokud nemaj vymyty mozky fanboystvim/haterstvim a jejich duvody davaj smysl. To samozrejme neznamena ze je tady v diskuzi nezjebu za to ze kvuli nim je neco treba drahy (nebo ze mi kvuli cheatum kazej GTA V) atp., ale respektuju ze maj proste jiny mysleni nez ja, ale hlavne vim, ze nejsou vsichni stejni at uz jde o cokoliv.

Themistokles
Themistokles
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna včera jsem to hrál a člověka to docela nasere, když jsme tam posledních 10 hráčů a borec mě sleduje přes stěnu, jako kdyby měl vidění supermana. Kdo nedokáže pochopit důvody cheatů, tak i nula by se chtěla stát jedničkou a to za jakýchkoliv podmínek.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 4. 2020 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moje řešení je do MP prostě nelézt. Naštěstí mě to neba a všichni mě akorát naeou. Je jen vidět co člověk udělá když nenásleduje trest. Hráči podvádí i ve fotbale nebo v hokeji i když mají za zadkem rozhodčího. Co teprve na internetu. Dík ne

Reklama
Reklama