
Hráči upozorňují na obrovský propad vizuální kvality mezi prvními screenshoty The Lord of the Rings - Gollum a finální hrou
Včera jsme vás informovali o velmi negativním přijetí titulu The Lord of the Rings - Gollum, ostatně jsme se k němu přidali s Davidovou kritickou recenzí. Hráči na sociálních sítích si ale se hrou skutečně neberou servítky. Šíří se například snímky porovnávající původní podobu hry z prvních screenshotů a výsledného stavu.
Konkrétně jde o pohled na propagované momenty, kdy hlavní hrdina Glum prožívá názorový střet svých rozpolcených osobností. Celkem zajímavý mechanismus patřil k nejproklamovanějším prvkům hry a ukázán byl už na propagačních obrázcích z alfa verze po oznámení v roce 2019. Tehdy autoři lákali na dramatické menu s celou řadou možností a osobitým uměleckým zpracováním.
Zveřejněný obrázek přímo ze hry ale ukazuje, že je realita původnímu konceptu opravdu vzdálená. Menu je nyní mnohem jednodušší a hráči kritizují především generické zpracování voleb, které používá naprosto obyčejný font Calibri. Autor příspěvku na Twitteru argumentuje, že jde o největší propad skutečné podoby hry oproti propagačním materiálům od dob prvních Watch Dogs. Spousta komentujících ani nemůže uvěřit tomu, že nejde o vtip.
O stavu hry vypovídá i svědectví kolegů z magazínu Vortex. Ti nemohli hru včas zrecenzovat, protože se potýkali se zásadní technickou chybou způsobenou realistickým zpracováním vlasů. Funkce nakonec ze hry úplně zmizela s jedním z prvních patchů. Ostatně zásadní chyby komplikovaly recenzování prakticky všem médiím, které ke hře měly přístup.
Recenze na Steamu jsou zatím velmi smíšené, ale překvapivě pozitivnější než ty od kritiků. Někteří hráči jdou proti proudu a jsou se hrou spokojení. Najdou se i pozitivní recenze které argumentují, že je hra tak špatná, že jde vlastně o velmi unikátní zážitek a má zaděláno na kultovní status. Ten si v minulosti vysloužily i jiné opravdu špatné hry, jmenovitě Ride to Hell: Retribution nebo Big Rigs: Over the Road Racing.