Horor DARQ vás pořádně vyděsí
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Horor DARQ vás pořádně vyděsí

Horor DARQ vás pořádně vyděsí

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

2
Reklama

Tak trochu Limbo a tak trochu Tima Burtona připomíná dnes představovaná hororová plošinovka a adventura DARQ, ze které atmosféra přímo kape a která vás jistě svými infarktovými situacemi i nápaditým prostředím dokáže patřičně překvapit.

DARQ vypráví příběh chlapce jménem Lloyd, který si jednoho krásného dne uvědomí, že vlastně sní. Ovšem naneštěstí záhy zjistí i to, kterak nejde o obyčejný sen, ale o tu pravou noční můru, z níž se navíc nelze vůbec probrat.

O prostém probrání to tedy není a Lloyd musí dojít až na konec svého snu, lehké to však určitě nebude, na druhou stranu si ale Lloyd moc dobře uvědomuje, že vlastně jen sní. A zrovna ve snu kupříkladu fyzikální zákony přeci zas až tolik neplatí.

Vedle možnosti ohýbat fyzikální zákony a chodit po stěnách pak Lloyd dostane do vínku i schopnosti další a po vzoru hororu Perception bude v některých pasážích využívat zvuku a echolokace pro navigaci zcela ztmaveným herním prostředím.

Více už vám o tomto zajímavém projektu ale může napovědět přiložený trailer i sada obrázků, atmosféru dokáží navodit určitě zajímavou.

Z technického hlediska hra kombinuje trojrozměrné prostředí a ploché a ručně kreslené postavy. Prim přitom slibuje hrát se světlem a stíny, v nichž se hlavní postava bude muset čas od času také ukrývat před mocnějšími z nepřátel.

Ti navíc mohou pokaždé překvapit, neboť kupříkladu jejich lokace jsou náhodně generované a dva průchody hrou tak nemusí být nikdy zcela identické. Otočení se a návrat do předešlé místnosti pak může znamenat kupříkladu navíc i to, že se ona místnost stihla celá v díle okamžiku proměnit a opět se tím tvůrci snaží o co možná největší míru variability.

Ta může ruku v ruce s různými zakončeními nadále podpořit replayabilitu, o níž se však budeme moci přesvědčit nejdříve až na počátku příštího roku. Pro bližší informace pak můžete zavítat ještě na web hry či na rozhovor magazínu DualShockers.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama