High on Life trhlo rekord. V rámci her od third-party vývojářů jde o nejúspěšnější launch v historii Game Passu
Někteří vývojáři dlouho zvažují, zda svůj projekt umístit do Game Passu, nebo jej nejdřív nabídnout v klasickém prodeji. Studio Squanch Games vsadilo na předplatitelskou službu, což se evidentně vyplatilo.
- High on Life si připsalo nejúspěšnější launch v Game Passu mezi hrami od tvůrců třetích stran
- Hra také vede v kategorii čistě singleplayerových her
- Zároveň jde o nejúspěšnější launch v Game Passu během letošního roku
Už včera se objevovaly názory, že si hra v Game Passu v letošním roce s největší pravděpodobností připsala největší launch. Skutečnost nyní oficiálně potvrzuje samotný Microsoft. Úspěchů je ale mnohem více.
Užvaněné zbraně se totiž v Game Passu postaraly také o nejúspěšnější start na poli her od vývojářů třetích stran, konkurenci rozstřílely i v kategorii čistě singleplayerových titulů. Při vyhodnocování se brala v potaz míra zapojení hráčů v prvních pěti dnech od vydání, konkrétně počet odehraných hodin.
“Bylo to vůbec poprvé, co jsme nějakou hru uvedli v Game Passu,” řekl Mike Fridley, ředitel studia Squanch Games. “Byli jsme unešeni z odezvy od hráčů, kteří zajistili, že se nyní jedná o nejpopulárnější hru v Game Passu,” prohlásil, přičemž dodal, že se snažili připravit hru, kterou by oni sami chtěli hrát.
Článek zároveň upozornil na nedávný podcast s dabérem Justinem Roilandem. Během rozhovoru poukázal například na některá tajemství, která ve hře můžete objevit, také povyprávěl o titulech, v nichž hledal inspiraci, přímo zmínil třeba Fallout 3. Více se dozvíte v přiloženém videu.