Heay Rain se prodával velmi dobře
Že je Heavy Rain kvalitní titul, o tom snad pochybuje málokdo, nicméně nyní přinesl server Joystiq s velmi zajímavými ciframi. Posuďte sami:
- náklady na vývoj činily pouhých 21,8 milionu dolarů
- náklady na reklamu ze strany Sony byly 30,4 milionu dolarů
- celkový zisk z titulu činil 130 milionů dolarů
Vzhledem k náročnosti vývoje na třetí Playstation i užitým technologiím se zdá částka utopená ve vývoji směšně malá, nemyslíte? Za pozornost rozhodně také stojí fakt, že marketing činil více jak 100% nákladů na hru samotnou. Ovšem celkové náklady 50,2 milionu jsou oproti celkovému zisku výtečný výsledek.
Nic na úspěchu nemění ani nezvykle kritický (a také hojně kritizovaný) postoj vůči bazarovému prodeji. Uvidíme, jak si povede další potencionální hit studia Quantic Dream - Beyond: Two Souls. Ten vyjde již po prázdninách - 8. října letošního roku.