Heavy Rain nakonec komerčně uspěl
David Cage ze studia Quantic Dream se ve své řeči na GDC Europe rozpovídal o výsledcích dramatu Heavy Rain. Tento interaktivní příběh nakonec dosáhl na milion a půl prodaných kopií, což příjemně překvapilo jak samotné Davida Cage, tak vydavatele Sony, na jejíž třetí PlayStation hra exkluzivně vyšla. „Heavy Rain zaznamenal komerční úspěch. Upřímně, to nečekala společnost Sony ani studio Quantic Dream,“ uvedl Cage.
Slušné prodejní výsledky možná přimějí vývojáře k tvoření dalších podobných titulů. „Musíte přijít s novým nápadem a dát vydavatelům důvod, aby vám věřili,“ řekl Cage. „Přestaňme dělat hry pro děcka. Hry pro dospělé jsou velkým a dosud pořádně neprobádaným trhem. Pokud nepočítáme casual a rodinné hry, není tu prakticky nic pro dospělé. Považujte se za vývojáře, ne za výrobce hraček. Ignorujte pravidla.“ Doufejme, že se slovy úspěšného vývojáře inspirují i další herní tvůrci. Heavy Rain se nám totiž velmi líbil.