Hardcore mód pro World of Warcraft je dostupný už týden. Blizzard sdílí první statistiky
I nejnáruživější hráči legendárního World of Warcraft si od 26. srpna mohou přijít na své v Klasickém Hardcore módu. Blizzard sdílí první herní statistiky výkonu hráčů v něm od vydání.
- Klasický Hardcore mód pro World of Warcraft vyšel před týdnem
- Mimo jiné v něm při smrti svých postav o ně přijdete nadobro (permadeath)
- Blizzard sdílí první statistiky
Klasický Hardcore mód pro World of Warcraft měl přinést dodatečnou výzvu a nostalgii pro veterány jedné z nejpopulárnějších MMORPG, kteří pamatují ranou a mnohem náročnější verzi hry. Nejradikálnějším z pravidel, kterými hru pozměňuje, je i permadeath pro vaše postavy.
Blizzard v nejnovější infografice sdílí pár drobečků informací, které i tak značně vypovídají o dopadu, který mód má na hraní hry. Mimo jiné se dozvídáme, že průměrný level, na kterém hráči zemřou, je pouhých 10. Maximální level, kterého můžete dosáhnout, je poté 60 a některým hráčům se k němu povedlo probojovat už po pár dnech od vydání.
Nejpopulárnější rasou jsou bezkonkurečně lidé s až 28% hráčů hrajících s nimi. To by mohlo vypovídat jak o určité afinitě hráčů k sobě podobné postavě, ale i užitečnosti lidí díky jejich univerzálnosti, která by mohla mít o to větší váhu v hardcore režimu. Spolu s druhými Night Elfy byli tradičně jedněmi z nejoblíbenějších ras ve hře.
Infografika taky sdílí trochu o Mak'Gora, tedy legendárních orčích duelech na smrt, kterých se v novém módu můžete zúčastnit. Nejvyšším levelem, na kterém se někdo k Mak'Gora odvážil, je 40 a alespoň jednomu hráči se povedlo vyhrát až 15 Mak'Gora v řadě.
Mezi nejčastějšími příčinami úmrtí postav se poté objevují krom PVP soubojů a NPC nepřátel poněkud tragi(-komi-)cky i pády z výšek.