Halo: Reach využije X360 na maximum
Ačkoliv mnozí škarohlídi tvrdí, že možnosti Xboxu 360 byly vytěženy už dávno, Bungie mají evidentně ještě nějaká ta esa a filky v rukávu. V rozhovoru pro časopis Edge se totiž Marcus Lehto nechal slyšet, že jejich chystaný titul Halo: Reach využije i dosud nevyužívané možnosti grafického akcelerátoru, hlavního procesoru a každičkého bitu paměti, abyste si na dnes již lehce obstarožní engine Halo 3 ani nevzpomněli. "Snažíme se kvalitu grafiky posunout kam jen to jde. S každou hrou navíc rozumíme hardwaru o trochu lépe, takže víme, kam až můžeme zajít." Lehto navíc poznamenal, že Halo: Reach bude mnohem dynamičtější hrou, kterou budete chtít hrát opakovaně. Pro porovnání nemusel jít daleko - vzal si na paškál hit posledních týdnů, Uncharted 2.
"Rozdíl mezi plně skriptovanou hrou, například Uncharted 2, a velmi tvárnou hrou, jakou chystáme právě v Reach, je její životnost. Můžete hrát mise v singleplayeru do aleluja, ale nikdy se vám nestane, že byste prožívali něco dvakrát. A to ani nemluvě o multiplayeru, s nímž si také můžete užít pěkných pár let zábavy."
To by nás tedy zajímalo, jak to vlastně Lehto myslel. Dynamická kampaň je v leckterých dnešních hrách už samozřejmostí, ale pokaždé se musíte držet předem vystavěných mantinelů, do kterých se musíte vejít. Nebo že by kampaň byla postavena na tom, co vytvoří sami hráči? Snad se něco málo dozvíme z multiplayerové bety, která by měla být všem majitelům Halo 3: ODST k dispozici už letos na jaře.