Zpět na článek

Diskuze: GTA V bez textur vypadá úchvatně

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

valkl
valkl
Level 1 Level 1
31. 1. 2015 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pan blázen: vtom případě bagr vozí lízátka

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
30. 1. 2015 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lopata: @sandokan: A kde tam teda ty textury vidíte? Ano, vlastně proč ne, udělat se dá i jednobarevná šedá textura :O
Sarkasmus stranou - tam vážně textury nejsou. Otázkou je jen proč není vše vykresleno se stejnou barvou. Stínování (shading) to není, je to opravdu něco s hloubkou - buďto depth buffer, jak píše lopata, nebo prostě nějaký efekt "mlhy" který mění barvu se vzrůstající vzdáleností - což ale v důsledku dá stejný dojem jako depth buffer :)

Edit - teď mi došlo, jak to asi lopata myslel. Že to prostě není jen GTA5 bez vykreslování textur, že v tom případě by to vypadalo jinak. To by ale bylo dost nešťastně formulované a navíc v článku se nepíše jen o nepoužití textur.
Prostě tohle je vykreslení všech objektů jednolitou černou barvou, která se vzrůstající vzdáleností od kamery přechází do bílé. Nic víc, nic míň. Bez textur to samozřejmě je.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
31. 1. 2015 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostě je to v článku (a hlavně nadpisu) nešťastně formulované. "Bez textur" není až tak to hlavní a už vůbec ne to jediné. Je to kompletně bez původních materiálů a všechny objekty mají nyní stejný speciální styl vykreslování - gradient závislý na vzdálenosti od kamery.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 1. 2015 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To neni jenom odstraněná textura, to je ještě ňáká umělecká patlanina. Hra bez textur takhle opravdu nevypadá.

Reklama
Reklama