God of War Ragnarok nepřinese zásadní novinky, nýbrž uhlazený a vylepšený zážitek, tvrdí režisér hry
Když v roce 2018 vydalo studio Santa Monica reboot série God of War, šlo o jednu z nejlépe přijatých exkluzivit na platformě a dodnes jí mnozí hráči považují za jednu z nejlepších her uplynulé dekády. Už za pár týdnů se na naše obrazovky chystá pokračování a režisér hry Eric Williams nyní popisuje, co Ragnarok ve skutečnosti přinese.
- Režisér God of War Ragnarok Eric Williams tvrdí, že pokračování nemusí být vždy velkým krokem dopředu
- Ragnarok přináší spíše uhlazenější a vylepšený zážitek převzatý z God of War
- Dočkáme se i několika zajímavých příběhu, které zocelí smysl světa
„Pokračování nejsou vždy obrovským skokem dopředu. Mohou být uhlazené a figurovat zkrátka jako pokračování – a to především v rámci příběhu. Trvalo by nám věčnost předělat celou hru a vzít příběh úplně jinak. Pokud se vám líbil díl z roku 2018, pak vám pokračování dá to samé, ale vylepšené,“ tvrdí Williams pro magazín GamesRadar.
Jako příklad dává Williams vrány nebo truhly Nornir. „Myslím si, že budete překvapeni, že vrány mají vlastní příběh se zakončením na konci hry. Také o truhlách Nornir mluvíme trochu jinak a vysvětlujeme, proč jsou umístěny tak, jak jsou. Snažíme se vše vysvětlit tak, aby to v rámci tohoto světa dávalo smysl. Zároveň ale přidáváme i nový obsah. Zkrátka když to funguje, není důvod se toho zbavovat.“
God of War Ragnarok má sloužit jako zakončení nové norské ságy. Na pokračování úspěšné série už naštěstí nemusíme dlouho čekat, hra vyjde 9. listopadu. Už teď si ale můžete přečíst naše první dojmy ze hry.