Ghost of Tsushima zřejmě obdržel poslední z patchů. Vývojáři děkují komunitě za její podporu
Cušimské dobrodružství, s nímž si vývojářské studio Sucker Punch zaslouženě vydobylo naši přízeň dva roky nazpět, se oprošťuje od dalších aktualizací. Patch 2.18, který dostupný již nyní, je poslední opravou, s níž se v týmu výhledově počítá. Další obsah není prozatím plánován.
- Sucker Punch umenšují svou aktivitu u opravování a rozšiřování Ghost of Tsushima
- Patch 2.18 je poslední záplatou, která je momentálně plánována
„Chceme vyjádřit obrovské své DÍKY celé komunitě za neuvěřitelnou podporu a zpětnou vazbu, které se nám [od vás všech] dostávalo od vydání titulu. Když Legends v říjnu 2020 vyšlo, nikdy jsme si nepředstavovali, že budeme mít tak silnou komunitu o více než rok a půl později, a nemohli bychom být vděčnější všem, kteří nás na této cestě doprovodili," uvádí na oficiálních stránkách PlayStationu mluvčí Sucker Punch.
Následně bylo dodáno, že tým bude dále monitorovat situaci mezi hráči a bude-li to nutné, přípravou opravu obsahu poskytne. Zprávy budou získávat z Twitteru a Redditu.
Samotná aktualizace 2.18, resp. 2.018, jak je značena na PlayStationu 5, není ve své podstatě nikterak výjimečná; soustředí se především na změnu předmětů v Legends, opravu bugů a menší vylepšení částí inventáře pro New Game+. Co do důležitosti jde tak spíše o symbolické vyjádření toho, že se Sucker Punch plně oddávají dalšímu projektu, a to ať už bude jakýkoli. Podle nepotvrzených zpráv z minulého roku má např. vznikat nové inFamous.
O poznání aktuálnější se během tohoto týdne naopak ukázala zpráva odhalená ve spojení s filmovou adaptací, jež se konečně pochlubila svým scénáristou. Film od režiséra Johna Wicka bude spojen se jménem Takashiho Doschera.