gds-2006-drby-a-ohlasy
Novinka GDS 2006 - drby a ohlasy

GDS 2006 - drby a ohlasy

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

Reklama

- Mindware Studios si svým enginem Meng získali ocenění Microsoftu za dosud nevídané dodržování jeho standardů. Díky tomu mohou pracovat na vývoji nových titulů pro Xbox 360, aniž by měli již podepsanou smlouvu s publisherem.
- Tým někdejšího šéfredaktora Score a GameStaru Karla Papíka momentálně pracuje pro Dreamcatcher Interactive na třech hrách, Tomáš Pluhařík ale prozradil jen jedinou: PSP konverzi úspěšné FPS Painkiller, která byla vedle české Cold War jednou z dvojice prvních větších ne-adventurních titulů kanadského distributora.
- Kdo může za (relativní) neúspěch Vietcongu 2? Jarek Kolář viníka označil jednoznačně a nekompromisně: je to Take 2. A důvod? Personální změny v publisherské firmě a nedostatky v komunikaci vyústily v často protichůdné požadavky na podobu hry, což studio Pterodon víc než lehce demoralizovalo. Dílo zkázy pak dokonalo uspěchané dokončování hry.
- Od soutěžního projektu do Koncept revue Českých her, který obsadil až předposlední místo, ušel pořádný kus cesty titul Yaga, nyní Aquadelic. Ze simulátoru hry na babu v lodičkách na moři mezi ostrůvky se vyklubala audiovizuálně výtečná závodní hra s motorovými čluny v hlavní roli, která poté, co zvítězila v kategorii simulátorů v Becherovka Game 2005 bude přes slovenské 3D People distribuována jako budget i v zahraničí.
- Zdarma rozdávané bagety a občerstvení sponzorované IS tradičně zmizelo jako pára nad hrncem. Ale aspoň vývojáři potupně nezhynou hlady... ;-)


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama